Namnföslag

Sv: Namnföslag

Nu har jag nästan nästan bestämt vad tikarna ska heta.
La Leia's Amazing Amira
La Leia's Adorable Alicia

Men förslag på hanarna? Nu vet ni iaf vilken typ av namn, ett engelskt ord på A och sedan ett namn på A.

La Leia´s, är det ett registrerat kennelnamn?

Ardent Alfred,Avaricious Anton,Astonishing Abbe och Atrocious Alfons.Fast atrocious är väl inte så schysst men attractive,atomic eller athletic kanske? Alfred,Anton,Abbe och Alfons är ju från den svenska sagovärlden men annars kanske Achilles vore fint, liksom Argo,Amir,Adam,Akela,August......

Alvar Allvar kanske nån kan heta ? :rofl:
Dålig humor..är trött :angel:
Eller mer seriösa namn som ex
Alice
Annie
Antonia
Ackrobat
Alex
Asse
Arros
Aquarelle
Axa
Akkie
Aristo
Amy
Adelle
Asterix
Atlas

finns massvis, jag skulle döpa dem efter vad de såg ut att heta, efter personligheten bla ;)

Japp, det är det. Dock är det min första kull så finns inga registrereade i det namnet ännu...
Varför undra du?

Japp, det är det. Dock är det min första kull så finns inga registrereade i det namnet ännu...
Varför undra du?

Antar att du menar mig!? Hittade inga registrerade på namnet men det förklarar ju saken om det är första kullen.

Nu är det bara två hanar kvar att namnge! De som är klara är följande:
La Leia's Amazing Amira
La Leia's Adorable Alicia
La Leia's Active Adonis
La Leia's Ambitious Aristo

Tack för all hjälp! Som ni ser har jag plockat från era förslag och satt ihop lite namn. Men vad ska de två sista pojkarna heta???

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 489
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
966
Senast: ufot
·
Övr. Hund Hej! Vi har en valp här på 4+ veckor som har lite problem med blötlagt foder, vi försöker ge han några kulor om dagen av maten vi har...
Svar
18
· Visningar
1 100
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka