Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Ja, vad betyder egentligen att en hund är lydig? Betyder det att den kan sitt och ligg på kommando, eller att den varje morgon hämtar...
Svar
18
· Visningar
1 131
Senast: Red_Chili
·
F
Övr. Hund idag blev det bestämt :) våran blandras Tilda kommer vecka 11 :) är överlyclig :rofl: men jag har nåra frågor som jag gärna vill ha...
2
Svar
27
· Visningar
1 878
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Ja som rubriken säger, var hittar man en omplaceringshund? det är så jag att jag och min sambo har pratat länge om att skaffa en hund...
2
Svar
22
· Visningar
9 292
Senast: jennyjenny
·
Övr. Hund hur är egentligen bäst att göra? ska man belöna med massa beröm och godis eller ska man strunta i godiset? Va ute och gick med min...
Svar
10
· Visningar
905
Övr. Hund Nu behöver jag tips här! Vovvan har en tendens att kissa - inne. Om hon får bassning, om hon blir JÄTTEglad, om hon blir rädd. Det...
Svar
8
· Visningar
903
Senast: movi
·
Övr. Hund Klippte min hunds klor tidigare i kväll och råkade visst klippa för nära pulpan på en klo, hunden sa inget och det började inte blöda...
Svar
6
· Visningar
10 258
Senast: LakritsZ
·
H
Övr. Hund Har du en hund som fick en dålig start i livet pga svält eller allmän vanvård. Berätta gärna hur det gick till o lägga gärna in bilder...
Svar
9
· Visningar
1 258
Senast: Angely
·
L
Övr. Hund Försöker nu komma igång med agilitytävlandet efter uppehåll på 3-4 år. :bump: Men när jag sitter och letar tävlingar att anmäla mig...
Svar
5
· Visningar
2 460
Senast: Lilahnee
·
K
Övr. Hund Är lite nojjig över att det ska vara något fel på min lilla vovve, en 5-månaders parson. Det händer att han liksom hostar och kräks...
Svar
5
· Visningar
744
Övr. Hund Om ens hund är ny vac. är det något specielt man skall tänka på :idea: ? Mvh Emma
Svar
1
· Visningar
664
Senast: villi
·
Övr. Hund Igår så smet min lilla :devil: till hund ut, och när han kom tillbaka så hängde svansen. Först tänkte jag "han 'skäms' väl" eftersom han...
Svar
4
· Visningar
1 333
Senast: Armani__
·
S
Övr. Hund * Vad har du för hundras? * Vad har han/hon för storlek på halsband? * Vad väger han/hon? * Vad är det bästa med din hund? *...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 474
Senast: nyponros
·
Övr. Hund Mammas powder puff har blivit klippt! Moki höll på att tappa valppälsen och tovade något grymt. Istället för att trassla valde mamma att...
2
Svar
21
· Visningar
1 753
Övr. Hund Jag har nästan precis vaknat, är hos mamma och hon har 1 hund o jag 1 hund. Men molly som är mammas hund, hon satt jätte nära mej i...
Svar
11
· Visningar
1 707
Övr. Hund Nu har valparna äntligen tittat ut och allt gick så himla bra! Så skönt, med tanke på hur nervös jag var innan :angel: Hon började...
2
Svar
31
· Visningar
4 113
Senast: Hedwig02
·
Övr. Hund Izor fick äntligen träffa Wilma igen sedan han blev sjuk (inte riktigt bra i magen än, men han smittar inte), det såg ut så här:
Svar
6
· Visningar
833
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Kan någon förklara varför den livrädda hunden har stackel? (Inte ceasar som satt på, utan ägaren.) Herregud. En liten staffkorsning som...
Svar
14
· Visningar
1 411
L
Övr. Hund Vilket tycker du är det *Finaste *Roligaste *Fulaste hundnamnet? Speciell ras som ska ha namnet?
Svar
3
· Visningar
873
Senast: NattanA
·
Övr. Hund Jag blir så otroligt arg och ledsen när jag läser sånt här och vad jag skulle vilja göra med människan som gjort det passar sig nog inte...
Svar
19
· Visningar
1 173
Senast: Mirre
·
S
Övr. Hund Har läst runt lite på nätet och hittat en metod att få dem lite fortare rumsren genom att dom får sova i en stor kartong/ inhägnat...
Svar
17
· Visningar
3 423
Senast: mardley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Skottlossning på skola
  • Snabbmat?

Hund, Katt, Andra Djur