Sv: Småroliga frågor bara!
* Vad har du för hundras?
Bearded collie
* Vad har han/hon för storlek på halsband?
45 kanske? Med alla päls då
* Vad väger han/hon?
22-23 ungefär
* Vad är det bästa med din hund?
Sirius är absolut bäst Kan inte tänka mig en mer fantastsk hund än honom! Snällast i världen, går lös överallt och sötare än någon annan Lillskiten, Gandalf, är otroligt arbetsvillig och läraktig HAr bara haft honom i 3 månader.
* Vad är det sämsta med din hund (minst bra, kan man också utrycka sig )?
Sirius skäller så man kan bli tokig när han blir uppspelt. Gandalf startar gärna bråk ocfh kan vara oberäknärlig. Sdan jagar han bilar coh allt annat som rör sig, tror att han är jordens bästa vallhund.
* Har din hund några speciella kännetecken utseéndemässigt?
Sirius har en vit prick på nosen Gandalf ser ut som vilken svart beardis som helst
* Vem är din hunds bästa vän?
Förutom mig då Sirius bäste vän är YorkWanns Kimi, Gandalfs bäste vän är Sirius.
* Vad har du för hundras?
Bearded collie
* Vad har han/hon för storlek på halsband?
45 kanske? Med alla päls då
* Vad väger han/hon?
22-23 ungefär
* Vad är det bästa med din hund?
Sirius är absolut bäst Kan inte tänka mig en mer fantastsk hund än honom! Snällast i världen, går lös överallt och sötare än någon annan Lillskiten, Gandalf, är otroligt arbetsvillig och läraktig HAr bara haft honom i 3 månader.
* Vad är det sämsta med din hund (minst bra, kan man också utrycka sig )?
Sirius skäller så man kan bli tokig när han blir uppspelt. Gandalf startar gärna bråk ocfh kan vara oberäknärlig. Sdan jagar han bilar coh allt annat som rör sig, tror att han är jordens bästa vallhund.
* Har din hund några speciella kännetecken utseéndemässigt?
Sirius har en vit prick på nosen Gandalf ser ut som vilken svart beardis som helst
* Vem är din hunds bästa vän?
Förutom mig då Sirius bäste vän är YorkWanns Kimi, Gandalfs bäste vän är Sirius.