Vilken kändis har din ras eller blandis?

Sv: Vilken kändis har din ras eller blandis?

kl
såg i en hundtidning från förra året att Rickard Sjöberg har en lagotto som hette rasmus eller nånting liknande.. jag minns inte.
var en artikel om att hunden hade råkat smita från hundpensionatet när dom skulle lämna honom kommer jag ihåg:)

Inte för att jag har en lagotto.
Men min moster har en:idea:

Jag tvivlar på att någon kändis har en kooiker..

kl
såg i en hundtidning från förra året att han som leder postkodmiljonären (är så dålig på namn!! men han som är lång och ljushårig och som har varit programledare för tv4 i all evighet) har en lagotto som hette rasmus eller nånting liknande.. jag minns inte.
var en artikel om att hunden hade råkat smita från hundpensionatet när dom skulle lämna honom kommer jag ihåg:)

Inte för att jag har en lagotto.
Men min moster har en:idea:

Jag tvivlar på att någon kändis har en kooiker..

Rickard Sjöberg heter han..

jag har ju chihuahua...som typ alla vet så har ju Paris Hilton den rasen oxå...tyvärr:crazy:....Dock e mina hundar HUNDAR!!! Vill inte blir påklädda eller bruna, dock mysa i soffan...efter en 2 timmars tur i skogen+ lite spårning.....:banana:

Jag retas bara, men han är ju kund hos oss, så han kan inte undvika att få en liten glimt!

Väldigt söta är dom i alla fall. :)

Funderade ett tag på att skaffa griffon själv, men de stämmer inte riktigt överens med mina krav på ras.
Fast känner jag mig själv rätt så blir de nog även en griffon någon gång. :)

Knapplån.

Jag har ingen aning ifall någon kändis har en av mina raser. Har faktiskt inte koll alls på det där.

Men jag har Amstaff, Staff och GD. Så någon annan kanske vet ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 715
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 179
Senast: Barbabelle
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Snabbmat?

Hund, Katt, Andra Djur