Det bästa hundfodret

Sv: Det bästa hundfodret

jag ger Royal Canin Poodle, dock bara en trejdedel av dagsdosen då han får färskt kött, vitaminer, glucosamin och alger också.. och han vägrar äta enbart RCP om han inte gör det för att spela martyr :p

halvbarfar tror ja nog att de heter det jag gör, hunden mår bra iallafall och bajsar inte i överflöd (om han inte får äta frolic dvs, då blir det rejäla lass, men det är bara nattamat om ingen kan sova för ylandet :angel: ).. han är 10½ år gammal och piggare än vanligt just nu :love:

Sv: Det bästa hundfodret

Jag ger mina Robur. Men det var slut senast i affären så det fick bli en påse Doggy performance, funkar fint det också, men tyvärr lite för mycket vete för min smak.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 070
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 182
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Snabbmat?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat