Vad säger lagen om lösa hundar som plötsligt bitts?

Sv: Vad säger lagen om lösa hundar som plötsligt bitts?

Eftersom den inte bitit min hund så kommer inte jag göra en anmälan. Jag skrev tråden mest för att jag garanterat kommer möta dem igen och ville veta om det går att få igenom en anmälan då insatta påstått att det inte är ngn idè.

Sv: Vad säger lagen om lösa hundar som plötsligt bitts?

Att det kanske inte händer något just i ditt fall är det inte mycket att prata om då polisen inte har resurser till det, men hade fler anmält så hade de fått mer resurser och kunnat ta tag i problemet i större utsträckning så det är för FRAMTIDEN man ska anmäla!

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 515
Senast: Sel
·
Övr. Hund Som inte har sådan kadaverdisciplin att hunden går lugnt vid ägarens sida oavsett störning alltså. Men, alla andra? Alla de som tycker...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
37 729
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Kloka buke, jag behöver era tips och råd. Jag har en granne som går med sin franska bulldog lös trots att den inte lyssnar på husse...
2
Svar
31
· Visningar
3 978
Senast: Sel
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 673
Senast: AlmostEasy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka