G
Guinea
Sv: En bra sällskaphund ?
Det är ju inte allas säkert att vi skaffar hund jag vill bara veta vilka raser isåfall
Det är ju inte allas säkert att vi skaffar hund jag vill bara veta vilka raser isåfall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
3 promenader om dan?
Det låter lite för lite....'
Du är väldigt ung,,,, är du säker på att du verkligen är mogen till att kunna hantera en hund? Det är en krävande, levande varelse och det är inte alltid "en dans på rosor"...
Varför är tre promenader automatiskt för lite, bara för att de är tre till antalet? Det beror ju på vad hunden och matten gör på promenaden, och om man kan vika någon eller några dagar i veckan till "hundens dagar".
Jag har bruksschäfer, och hon kommer idag att få tre promenader. En på väg till jobbet, med några vardagslydnadsmoment + två uppletanden, en på väg hem där det blir ungefär samma, och en kissrunda på kvällen. Hon kommer sova som en gris av detta.
Mm
Jag tror inte vi köper nån men om vi skulle så är det bar och veta vilken ras
Och mamma gillar ju hundar också men hon vill nog inte ha en hon säger att när jag har flyttat hemmifrån då får jag skaffa en hund
Varför är tre promenader automatiskt för lite, bara för att de är tre till antalet? Det beror ju på vad hunden och matten gör på promenaden, och om man kan vika någon eller några dagar i veckan till "hundens dagar".
Jag har bruksschäfer, och hon kommer idag att få tre promenader. En på väg till jobbet, med några vardagslydnadsmoment + två uppletanden, en på väg hem där det blir ungefär samma, och en kissrunda på kvällen. Hon kommer sova som en gris av detta.
Men jag vet ju inte när det är utställningar
Vart bor du?
Nenyah;10067017 Men 3 promenader om dagen och sen inget mer skrev:DET beror väl ganska mycket på hur de tre promenaderna ser ut och vad de innebär? Tre femminuterspromenader runt kvarteret för att kissa - inte kul... Två tjugominuterspromenader och en rejälare promenad på en timme eller så (med lite lek/lydnadsträning e d) bör väl räcka för ganska många sällskapshundar (och samvaro med sin familj de flesta av dygnets timmar, förstås).
Men jag vet ju inte när det är utställningar