Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Kommer nog inte bli någon sömn i natt.. Ena voffsen kräks.. har kräks 4 ggr på knapt 4 timmar.. Och det är så konstiga kräkningar...
Svar
12
· Visningar
1 115
Senast: Kiowa_
·
Övr. Hund Vad innebär det att vara fodervärd åt en hund? Några säskilda krav som uppfödaren har på fodervärden?
Svar
4
· Visningar
1 008
Senast: astronaut
·
T
Övr. Hund Många har säkert läst min tråd om våran berner sennen som drabbades väldigt fort av lymfcancer. Troligtvis har hon inte så länge kvar i...
Svar
14
· Visningar
2 487
Senast: Johanna Rynman
·
Övr. Hund Jag kollade på märgben i djuraffären igår.. men hur gör ni när kletet är slut? kan man då fylla det med egna godasker? och isf vad...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Calazirya
·
T
Övr. Hund hejsan! jag är lite orolig för min hund.. undrar om ni kan hjälps mej lite... (hoppas ni orkar läsa...) i söndags morse verkade...
Svar
8
· Visningar
2 231
Senast: Toviie
·
Övr. Hund Min svärmor har en jätte överviktig jämthunds tik. Vet inte riktigt vad hon väger men om man jämför med hanhunden är det säkert det...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Existerar det något sånt? Jag har lämnat jycken hos föräldrarna över helgen för att åka iväg en sväng och fira svärfars födelsedag. När...
Svar
18
· Visningar
14 460
Övr. Hund Läste i en hundtidning om en person som köpte gps till sin hund eftersom han stack hela tiden, hon var så nöjd med gpsen, för annars...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: CaliforniaSwed
·
Övr. Hund Har detta märke till mina hästar och tyker det fubnkar jättebra och är drygt.. Men vad anser ni om hund schampot? Är det lika bra? Kan...
Svar
6
· Visningar
1 888
Senast: MaRomer
·
H
Övr. Hund Var ute med en vän häromdagen, och så träffade vi på denna!! Gissa rasen! El raserna?
Svar
17
· Visningar
1 236
Senast: hasselby
·
F
Övr. Hund Har två foxterrier hundar. Två hanar. Pappan och sonen. Nu har pappan varit kastrerad i ett halvår och han har blivit oerhört aggressiv...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Idag bär det av med hunden:P.. Äntligen ska ho få åka och bli pard, och förhoppningsvis så kommer det gå bra och hon kommer få valpar...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 301
Senast: Josssefine
·
A
Övr. Hund Usch så hemskt jobbigt det är med en kräsen hund... :(:(Har testat precis allt för min 6 månaders hund: torrfoder, kattfoder (både burk...
Svar
17
· Visningar
1 996
Senast: Austarla
·
Övr. Hund :love: Igår var jag och tittade på min whippetvalp!!! :love: :love: En liten tik som är 5½ vecka nu. FATTA hur underbar hon var...
2
Svar
36
· Visningar
2 140
Senast: Kazaam
·
Övr. Hund När min förra hund var liten behövde jag ett riktigt smaskigt godis till honom på träningar. Då hade jag lever som jag skar i bitar och...
Svar
7
· Visningar
8 957
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Har ju chihuahua & de brukar ögonlysas ävem om det är extremt sällsynt med PRA. Många lyser när hunden ändå patellakollas, men går det...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: falukorw
·
F
Övr. Hund Efter hur länge kan man börja lämna valpen ensam? hur länge ska man börja med? jag vet att en hund aldrig får vara ensam längre än...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: fRiida
·
Övr. Hund Var & kollade på valp hos en uppfödare i helgen.. Hon har hållit på länge och hundarna såg fina ut så det kändes ok så. Men mamman var...
Svar
13
· Visningar
5 724
Senast: Halali
·
C
Övr. Hund Hej! Jag brukar ge min hund råa märgben. Vilket hon verkligen älskar. Jag undrar kan dom få mask av att äta det? Och om det är...
Svar
15
· Visningar
2 455
Senast: BillyBus
·
Övr. Hund I tisdags kom 7 st collievalpar till världen. 2 hanar och 5 tikar. Men den ena hanen var förskräckligt liten och mkt svag att han...
Svar
10
· Visningar
958
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka