KÄÄÄÄÄÄÄr!!!!

Sv: KÄÄÄÄÄÄÄr!!!!

Det funkar prima och hon var helt :love:! Lycka till med henne! :) Har du tänkt träna/tävla något? :)

Helt bedårande:love::love::love::love:

blir ju så sugen..om ca 1½ vecka ska jag oxå titta på valp.......+ en som är 7mdr....dock ej whippet!!

Njae, tävla har jag inte tänkt. Men det blir säkert en och annan kurs. Agility, spår exempelvis. Och kanske nån utställning.

Nejmen vilken bedårande liten sak :love::love:
Ska bli spännande att följa henne med fler bilder, så himelskt söt!

Jag ska hämta henne den 19 mars, då är hon faktiskt 9 v, men jag hade ingen möjlighet att ta hem henne före... :(
Så jag får längta en vecka extra.
SEN får jag njuta av henne!!! :love: :bump:

Är det klart vad hon ska heta efter kennelnamnet så att säga?
Jag fick vara med och välja mellan pojknamnen till min. :)

Jag och Kazaam kommer alltså snart ha whippet från samma uppfödare!

Nej han hade inte bestämt namn än sa han.
Det ska bli spännande att höra vad det blir!!!
:banana:

Jag berättade att det var genom ditt tips som jag kontaktade honom. Jag sa "tror hon heter Johanna" och han fattade ju ingenting. :angel: Så jag beskrev dig lite bättre och då fattade han ju direkt vem det var jag menade.
Så då förklarade jag att för mig heter du liksom Ishtar :idea: :angel: :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 448
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
607
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
839
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka