look-a-like-vovvar

Sv: look-a-like-vovvar

Kändis: Mikelina räv

Mickelina.png

Wannebe: Som gärna bygger koja tillsammans med Bamse och Lille Skutt.

5913516.jpg

:D

:cool:kläpoök¨åpläåä

Senast ändrad av en moderator:

nån som vet i vilken film det var en orange dvärgspets som kallades porsche och blev grönsprejad tillsammans med resten av lägenheten för att det skulle likna ett inbrott fast det var typ spioner eller nåt som satte spårsändare på div grejjer som tillhörde mannen som bodde där? (inte alltför luddig förklaring hoppas jag :crazy:)

finns visserligen en uppsjö av orangea dvärgspetsar på tv, tex CC's hund i "Nanny" :rofl:

hittar tyvärr inga bilder.. men nästa gång ni ser en orange/cremefärgad dvärgspets på tv kan ni tänka på min Peppe :)

kl

Jag vet att min hund inte är ett dugg lik han, fast jag tycker ändå det ligger något i ögonen?!:rofl:

Båda tigge rom ngåot tror jag? xD

:rofl:

En annan mupp som din hund är lik är ju Rowlf!

recastrowlf.jpg

Nikkis: Din hund var bra mycket mer lik en gremlin än min.. :D

nån som vet i vilken film det var en orange dvärgspets som kallades porsche och blev grönsprejad tillsammans med resten av lägenheten för att det skulle likna ett inbrott fast det var typ spioner eller nåt som satte spårsändare på div grejjer som tillhörde mannen som bodde där? (inte alltför luddig förklaring hoppas jag :crazy:)

finns visserligen en uppsjö av orangea dvärgspetsar på tv, tex CC's hund i "Nanny" :rofl:

hittar tyvärr inga bilder.. men nästa gång ni ser en orange/cremefärgad dvärgspets på tv kan ni tänka på min Peppe :)

Enemy of the state :-)

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 948
Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka