Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, precis som rubriken säger så undrar jag om någon vet på ett ungefär hur länge en 5 månaders valp (som är rumsren) kan hålla sig...
Svar
3
· Visningar
1 476
Senast: annelil_82
·
Övr. Hund Nu är det dags att ta reda på varför detta problemet inte försvinner! Arne fick väldigt långa klor, och pulpan växte med klorna...
Svar
7
· Visningar
1 866
Senast: Krasux
·
S
Övr. Hund Är han inte söt så säg? :)
Svar
5
· Visningar
846
Senast: Armani__
·
V
Övr. Hund Min grannes hund börjar gå mig på nerverna nu. Den blir ofta lämnad ensam och skäller/ylar då konstant och ekar upp i lägenheten. Vet...
Svar
5
· Visningar
1 386
Senast: Vendetta
·
W
Övr. Hund Jag vet att det varit mycket prat om saarloos wolfhound men jag skulle vilja veta mer om vad andra tycker om dem:) Det jag vet är...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 661
Senast: Foxterra
·
T
Övr. Hund Kan någon förklara för mej hur jag ska göra för att få hunden att sluta med vad jag tror att är "protestkissande". Hunden är 4 mån...
Svar
15
· Visningar
4 891
Övr. Hund Jag jobbar åt en tjej som har en jättesnäll pudel. Den är busig och glad och gillar att leka men det som jag lagt märke till är att den...
Svar
5
· Visningar
1 201
Senast: Krockodil
·
Övr. Hund Var ute och gav hundarna mat på gräsmattan imorse, passar mina föräldrars hund, så hon var ju också med. så kommer grannen ut och...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 936
Senast: BillyBus
·
Övr. Hund Till er med respektive som är inblandad i hundens uppfostran. Hur är ni mot hunden? Är det någon av er som är den snälla och den...
2
Svar
26
· Visningar
2 593
Senast: diartistakasha
·
S
Övr. Hund Hur ofta och länge lät/låter ni eran hund/valp vara i valphagen? Håller på att vänjer min nu vid valphage, han tyckte inte om det alls...
Svar
10
· Visningar
2 122
Senast: Duvan
·
I
Övr. Hund hej! vi har en golden retriver tik och vill nu skaffa valpar var hittar man en hane, det ska vara en seriös person, så var ska jag leta??
Svar
5
· Visningar
3 253
Senast: Zqathan
·
N
Övr. Hund Den här dagen kom att bli en väldigt ovanlig, men fruktansvärt trevlig dag =) Jag o frugan packade in oss själva i bilen tilsammans...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Nikkis
·
L
Övr. Hund Jag var på jakt efter en liten blandis valp, såg en annons och ringde. Hon verkade jättetrevlig och vi körde dit! När vi väl kom dit...
Svar
8
· Visningar
9 247
Senast: TwiggyM
·
Övr. Hund Hämtade min lille valp i fredags och det har varit en underbar tid. Men jag tycker att han är väldigt orolig i magen=/ Han bajsar...
Svar
11
· Visningar
3 302
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Den glada uppfödaren får uppdatera senare om vad det blev och hur många, men under tiden som tiken valpar kan ni ju roa er med att gissa...
Svar
18
· Visningar
1 357
Senast: Gumman
·
Övr. Hund Idag kl: 08:50 föddes den första valpen som är en TRF hane. 8:52, kom en liten sobeltik ut. 9:13, kom det sobelhane 9:16, kom det...
2
Svar
28
· Visningar
1 794
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Fotade Calle och Strauss i gråruskvädret. Strauss på uppletande...observera den intelligenta blicken.:D Knäcka nacken ...
Svar
11
· Visningar
1 241
N
Övr. Hund ujuj... snart får jag hem min bebis... en liten söt krabat blandning mellan norrbottensspets o beagle.. spännande... :)
2
Svar
27
· Visningar
4 027
Senast: Ciindy
·
H
  • Låst
Övr. Hund Gör ett nytt försök.. O här frå man lägga in sina bilder fast att de ser ehmska ut.. Bara det är en bild på ngn som liknar en hund:idea:
Svar
7
· Visningar
937
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Wilton (dvärgschnauzer snart 1 år) äter sitt foder torrt. Men ibland så vill jag ge honom blöta saker, han äter pencillin nu och då...
2
Svar
20
· Visningar
3 262
Senast: mardley
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka