Idag föddes dem=D

Sv: Idag föddes dem=D

usch ja det är så hemskt:cry:
Man ser hnm fortfarande springa i valplådan även om han inte finns mer.
Jag kommer aldrig glömma när han tog sitt sista andetag, det var frutansvärt:cry::cry:

Men man måste gå vidare, vi ha ju ändå sammanlagt 12 valpar som fortfarande behöver vår hjälp. Vi har ju även 7 st vuxna hundar och 3 hästar så man få ju annat att tänka på tack och lov:)

Senast ändrad:

Usch vad tråkigt med hanvalpen. :( Vilken tur då att ni har så många andra valpar att glädjas åt. :)

Har du inga nyare bilder?

Tråkigt, men som du säger; man måste gå vidare och fokusera på övriga valpar och hundar.

Jag kan lägga ut en film på dem:) Jag filmade dem igår, dem är så otroligt söta:love:

Här kommer länken till filmen:)

http://www.youtube.com/watch?v=Cnm22qDwf7o

Irgonera mig som sitter som "smacka" på dem:rofl: det gå rent automatisk att jag gör det:p
Den kan vara lite hackig tuvärr:(

Senast ändrad:

Ja man måste ju det:) Även om det känns lite jobbigt, men bara för det ska ju inte djuren få lida:)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
5 357
Senast: regina11
·
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har en Pomeranian tik (införd från USA). Världens goaste, underbart temperament, mycket lydig. Pomeranians är ju en stor hund i...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 414
Senast: Lia66
·
Övr. Hund Idag fyller Al-Dabarans Z-kull 11 år :D Jag vet inte riktigt vilken av valparna på bilden här ovanför som faktiskt är Zala, men tippar...
Svar
15
· Visningar
1 695
Hundavel & Ras Den 10/6 fick min tik fem (renrasiga) valpar, 4 hanar + 1 tik, alla svarta. :love: Valpningen gick bra, hon födde fem valpar på tre...
2
Svar
27
· Visningar
2 585
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka