Släng upp en bild på din rottis!

Sv: Släng upp en bild på din rottis!

*lånar knapp*

Några av de senaste bilderna på vår tjej, som snart blir 1 år.

18631318.jpg

18631314.jpg

Kommentera gärna hunden och hur nybörjarmatte visar den, men matte behöver inte få påpekat för sig att hon behöver gå ner i vikt (jobbar på det ändå).

Diartistakasha: Är din rottis renrasig? Har stamtavla alltså?
Hon ser ut att ha så väldigt lång nos och smalt huvud.

Ja renrasig med stamtavla och hela köret (bra stam med vad jag förstått). Men lite långnäst är hon allt. Skulle nog inte klara sig så specellt bra på en utställning. Men det spelar ju midre roll.

Här är en annan bild då hon syns mer tydligt (och näsan med:))

11827183.jpg

Så snygg!:love:
Underbart att se en rottis in action. Å, vad jag saknar min gamla vapendragare och vår tid på klubben:cry:

Slänger in en på min rottisblandning :) Han är 50% rottis, kan ni gissa resten? Det är inte jag som valt... Köpte honom som 1,5 åring.

08021413.jpg

CIMG0441.jpg

08021611.jpg

:love:

Får visa bättre bilder senare, dessa var de jag hade uppladdade :p

Galenby heter den. Vet inte om de föder upp längre.Tror inte de hade så stor uppfödning. Hon är ju en omlacering så jag har aldrig träffat uppfödarna.

Liknande trådar

Hundträning Vad kan man göra rent konkret för att en hund ska känna sig trygg när andra hundar passerar eller man själv passerar andra? Utan att...
Svar
12
· Visningar
948
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
778
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 588
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka