Släng upp en bild på din rottis!

Sv: Släng upp en bild på din rottis!

he he...jo lite häst är det nog.(slank visst in en 1:a) Men jag har ju inte precis avlat på henne och för hennes mastodont gener vidare. Men sen gör ju storleken inte henne något då hon fortfarande är smidig i typen och hon skiter ju i vilket kön hon har ;) Har som sagt dåliga bilder...finns en tidigare i tråden när hon hoppar om du missat den.
Här är en ligg bild:
9514597.jpg

:love: Hon e skitfin

Nu talar du mot dig själv..du svarar diartistakasha att hanar ska väga 52 kg...är dom inte för stora då enligt din mening för det är exakt vad min bulldozer väger:)

enligt standarden ja!

Jag vill ha mindre än så de ska väga runt 45kilo om ja fick välja.
min väger lite mer nu på vårkanten för man lägger på dom sen har man o bygga av sen när jag sätter igång fysträningen ordentligt sen kommer han väga 45-46kilo. Jag poängtera bara hur fel det är att en tik väger lika mycket som hanar ska göra.

enligt standarden ja!

Jag vill ha mindre än så de ska väga runt 45kilo om ja fick välja.
min väger lite mer nu på vårkanten för man lägger på dom sen har man o bygga av sen när jag sätter igång fysträningen ordentligt sen kommer han väga 45-46kilo. Jag poängtera bara hur fel det är att en tik väger lika mycket som hanar ska göra.

Jo det fattade jag och om du säger att hanar ska väga 52 kg så är det inte så konstigt om min hane väger 52 han heller:D

Tackar! hon är en riktig godig !

Jo det fattade jag och om du säger att hanar ska väga 52 kg så är det inte så konstigt om min hane väger 52 han heller:D

Lägg upp en bild till då från sidan där han står för i såna fall gör inte den bilden sig rättvis. Han ser bara fet ut på den andra bilden ;)

Vad annorlunda han ser ut från sidan! Inte riktigt lika biffig som framifrån av någon anledning, det måste ha varit kortet som ljög förut. Snygging helt klart!

Helt rätt zeeke. Rasstandarden tar vi en annan gång. Tror att de flesta här gillar sin hund trots utseende och vikt. Sen kan vi ju diskutera hur typen ska vara med uppfödarna så att de tillhandahåller det hudmatrialet som efterfrågas. Alla hundar kan ju inte bli champions, och alla blir ju inte perfekta i en kull.

Nu vill jag se fler bilder på rottisar!!

Oj, vad hon växer! Och så fruktansvärt gullig i ansiktet hon är :love: , jag gillar verkligen så söta små ansikten på dem!

Hon har för övrigt likadant halsband som min pojke!

Hon blir nog större. Hon växer fort.
Halsbandet är lite stort här nu. Men fint

Min rottis Rajja
Har inte vägt eller mätt henne än men kan tänka mig att hon väger runt 35.

DSCF1524.jpg

DSCF1481.jpg

DSCF1621.jpg

Här kommer lite Alabama :)
63 cm, 42 kg, 14 månader

Njuter av våren
Bild029-1.jpg

På vakt
Bild010-1.jpg

Myser
Bild021_edited.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundträning Vad kan man göra rent konkret för att en hund ska känna sig trygg när andra hundar passerar eller man själv passerar andra? Utan att...
Svar
12
· Visningar
948
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
778
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 588
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 908
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka