Vem vill du spendera en hunddag med?

Sv: Vem vill du spendera en hunddag med?

Jag skulle vilja träffa Philosophia och Ishtar. Min vovve skulle förmodligen ha jättekul med Ph:s italienare och Ishtars whippar :banana:

Jag skulle vilja träffa Philosophia och Ishtar. Min vovve skulle förmodligen ha jättekul med Ph:s italienare och Ishtars whippar :banana:

Jaaa! :)
Men måste erkänna en sak då... Mina whippar har två italienarkompisar. Vi brukar dock bara kunna ha dem lösa en stund innan jag måste koppla min ena. Han rider på de små! :mad: :D

Skulle vilja spendera en hunddag med Ishtar, Red_Chili, xDollyX, Phakal, Philosophia och Elmelts mm mm. En riktig härlig vinthundsdag. Elmelts har ju inte vinthund men vi är gamla kompisar och har inte hunnits setts på väldigt länge.

Senast ändrad:

Det vore jätteroligt faktiskt. En vinthundsdag utan utställning och sånt som tar fokus och stressar samt triggar tävlingsinstinkt. ;)

Calazirya, eftersom vi båda har stridsgrisar :D

Yeah, eftersom Kenny och Selma skulle ääälska varandra. Och Selma skulle älska Yeah också. :)

Aliide och hennes läskiga hund :D

Bebben, Benjamin och Milda. Och långbeningen, vad han nu heter :love:

och många fler!

Är det nån som vill bukepromenera i Falun så kan jag försöka styra upp nåt :)

Oj, det finns så många man vill träffa.
Men här är ett gäng som jag gärna hade velat träffa typ Nu!:p

Lilljessicah - Hon verkar vara en väldigt rolig prick, samt att jag vill röva med mig hennes Kittie:angel:

MrsScabtree - Har träffat henne flertal gånger och gillar henne starkt! Kan oerhört mkt. hund och ser på saker och ting från alla möjliga perspektiv. Har även hjälpt mig en del med min gamling.

Liten82 - Har träffats en gång och vi hade väldigt trevligt. Skulle även vilja lära mig mer om Klickeranvändande, Hon om Någon kan det!

Krasux - Vi ska ses, det har jag redan bestämt!;)

Gnist - Hennes ska jag också träffa har jag bestämt. Gnist är en oerhört klok och trevlig person och inte minst sagt kunnig om hund!

Skogstrollet - Hon skriver bra och kloka inlägg. Verkar lätt att ha och göra med.

Gabbi - En sann schäfermänniska-behöver jag säga mer?

Jolanta - Jag gillar jolanta väldigt mkt. Verkar så klok och snäll.

hasselby - Vi snackar mkt privat, också en schäfermänniska jag mer än gärna vill träffa. Hon är lite speciell på nåt vis, hihi.

Aliide - Vill träffa både henne och hennes hundar. Tycker att hon gjort ett enormt bra jobb med sin Focus-av det jag hört/läst och det är värt en stor Eloge! Samt att hon verkar vara väldigt duktig.

Jadzia - Klart man vill träffa moderatorn!

Aningsfull - Hon är så snäll och rar, vill även träffa hennes fina Julie!

Senast ändrad:

Åh, vad svårt! Finns ju så många..

Men jag måste börja någonstans..

* Glee
* Calazirya
* Cezzan

För att jag och min staffe vill träffa deras staffar! :D

* Aningsfull- för att hon verkar så snäll, klok och bor när havet..

Sedan finns det ju så många som man skulle vilja spendera några timmar med och bara ta in lärdom, typ..:D

Gnist, PIRU, Jadzia och många fler!

Jag glömde visst en till 'viktig' person jag också gärna vill träffa!:o
Nämligen Calazirya-HON har väldigt mkt vettigt att komma med, gillar hennes inlägg, samt att hon verkar oerhört trevlig och att Zaga är en ministridsgris jag vill träffa!:)

Skulle vilja spendera en hunddag med Ishtar, Red_Chili, xDollyX, Phakal, Philosophia och Elmelts mm mm. En riktig härlig vinthundsdag. Elmelts har ju inte vinthund men vi är gamla kompisar och har inte hunnits setts på väldigt länge.
Jag vill också vara med där! Min hund är ju så rasistisk så hon "pratar" bara med andra vinthundar :crazy:

Åh, men jag glömde ju dig! :o

Du som bor i Västerås ska väl på staffspecialen? (Kommer inte ihåg om du skrev i den tråden)

Gnist, dels för att hon håller på både med jakt och vallning, men även för att jag är nyfiken på hennes "hundspann" :)

Skogstrollet för att jag har läst många av hennes trådar och är nyfiken på vad hon är för en person.

Tintilar eftersom hon har hjälpt mej med min hund och verkar vara en väldigt ödmjuk och trevlig person.

Det klart jag ska! :D Jag tog upp det i "staffe-tråden"..

Måste släpa dit min sambo också så att han förstår att vi bara måste köpa en staffe till! :D

Ja lite smått och gått!

Nikkis-- För att du ville träffa mig :angel: nej då!!!:D

Ambra-- Verkar trevlig här på buke

Och många fler såklart! Lite svårt att komma på nu bara:bump:

Och skogs trollet verkar vara en skoj typ!! hehe

Krasux Tycker att hon verkar jättegullig och trevlig och vi tänker nog också väldigt lika i mycket tror jag!

Vad gullig du är :love: Jag vill jättegärna träffa dig! Du är jättetrevlig och positiv och jag gillar verkligen ditt sätt att träna hund!

Krasux - Verkar också vara en vettig människa

Tack! Och detsamma :)

Sen vill jag träffa Nikkis också, men det är redan bestämt ;)
Pumah vill jag träffa och gärna Gnist och se alla hennes hundar! Cillamuffins skulle jag vilja träffa!

Nu har jag säkert glömt hur många som helst. Svårt att komma på alla som fångat ens intresse så här på rak arm!

Senast ändrad av en moderator:

Calazirya, skogstrollet och hm...PIRU tror jag! Sen kan Gnist få vara med på ett hörn och göra meten till oss :angel: :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka