Vem vill du spendera en hunddag med?

Sv: Vem vill du spendera en hunddag med?

Cillamuffins - Gillar hennes träningsmetoder

Grana - Mest för att få träffa hennes gammelhund :love:,

Calazirya - Tycker hon har en så bra inställning till hundägandet

Gnist - För att få veta vem den största kändisen här på hundbuke eg är ;)

Sen är jag ju gärna med på den där dvärgschnauzer träffen så klart :)

Vill träffa PIRU för att han verkar så otroligt kunnig!
Sen vore det ju inte helt fel att träffa dom som har samma raser som mig dvs DP och JRT.
Om det vore möjligt hade jag gärna träffat alla här :love:, även om man har olika tyckande och tänkande ;)

*KL*

Jag vill träffa Millan(med ett nr som jag aldrig minns :P) men det blir av imorgon :banana:

Annars vill jag träffa ALLA som har vinthundar eller är intresserade av vinthundar. :angel: Vinthundsträff som någon föreslog låter jättetrevligt.

Sedan vill jag träffa Aningsfull, fast, det kanske inte räknas pga att vi ses hyfsat ofta... Jag är så förälskad i hennes sambos greyhound Harry (vilken överraskning), Julie är så toksöt och Frida (aningsfull) lagar goda kakor :d

gud va svårt! brandgul har jag ju redan träffat, men förutom henne skulle jag vilja träffa grana, liten 82 och LIA. jag minns även kazaa, henne skulle jag verkligen vilja träffa live. och sedan är det två som jag just nu inte minns vad de heter, det är hon med servicehundarna som också har friesers, och så hon som hade en massa bc's. nåt med pippi tror jag det var. en annan som inte längre skriver är ursus rex, honom hade det varit roligt att följa med på jakt! sist men inte minst vill jag träffa calazirya och få pussa på hennes söta monsterhund. nu har jag säkert glömt massor med människor, men dessa ploppade upp nu såhär en fredagkväll.

kom på en till. lillaloppan (heter hon väl, hon med schäfern som kände till klickertränande poliser). hon verkar vara en kul typ.

Senast ändrad:

Då måste vi ju fixa buketräff där! :)

Din hund känner jag nog igen iaf, hon har ju lite ovanlig teckning. Min försvinner nog i mängden även om hon är lite slankare byggd än de flesta. Fast jag sticker ju upp såklart med mina 180 cm. :D

Ja! :D "Minibuke-staffeträff".. Eller nåt sånt! :idea: Vi kan ju byta foton så att vi känner igen varandra, men det är ju ett tag kvar tills dess. :p

Jag vill ha en hunddag med tesora för hon har mina favvo vovvar!

Oj vad svårt det är ju jättemånga man vill träffa... eller rättare sagt, ingen man inte vill träffa:p

*Cillamuffins hon verkar så duktig i sitt tränande och jag hade gärna sett lite av klickeriet live:)

*Bebben och hennes "lilla" puppyvalp

*Gabbi Tycker hon verkar vara duktig.. och har en riktigt snygg hund:d

*har nog lite hjärnsläpp, men hon som har labben som ska bli räddningshund hade jag också velat träffa

Det är väl dom jag kommer på på rak arm
Röstar förresten också för en buketräff host Gnist till sommarn:banana::bump:

PETER LUNDIN, han verkar intressant att umgås en dag med, samt att han får träffa och umgås med mina underbara bulldoggar.

T.Alsterfeldt pga av att hon har hundar från samma kennel som jag som déssutom vad jag hört är mycket duktiga narkotika hundar. Så skulle nog kunna lära mej massvis av henne.

Dom bukemänniskor jag vill träffa umgås jag med redan...
Och det är Gnist och Pippi27.
Båda har en sund inställning till djur i alla former.

Gnist är min mentor när det gäller att våga satsa i hundyrket! Hon är som jag både hundfrisör och kennelinnehavare. Dessutom hjälper vi varandra när det behövs.

Pippi27 är suverän på att ge kloka råd. Hon är minst lika kunnig som Gnist när det gäller hund. Pippi är också oerhört skicklig hästmänniska! Det får vi inte glömma.

Calazirya: Verkar vara rolig, sen är jag nyfiken på mini stridsgrisen.

Gabbi: Fortsätta hjälpa henne med både spåret o lydigheten för hon har intresse o jobba med hund o är inte rädd o ta tag i problemen.

Mrsscabtree: Gillar IPO men det är dax o få henne ändra lite värderingar men på god väg iaf sen har hon stort intresse.

Gnist: Kunnig på många områden speciellt avel och sjukdomar skulle vilja lära mig mer om dom bitarna då även jakten intresserar mig.

Aliide: Duktig Tjej på lydighet kul o träna med.
Boan: har en go hund som är rolig o spåra med.

Calazirya(s hund:angel::D;)) .

Jag och Zaga är faktiskt väldigt lika varandra till sättet, så vi hör ihop. Du får inte välja en och utesluta den andra :devil:

Tråden:

Det är många här inne jag vill träffa..

Glee: Tror vi skulle ha superkul och hundarna skulle definitivt röja loss.

Piru: Han har mycket sunda värderingar som jag tror att han kan applicera på mig och Zaga i vår träning.

Cillamuffin: Vi har pratat länge över nätet, vi har lite olika tankar kring hunduppfostran men jag respekterar och litar fullt ut på att CM vet vad hon talar om.

Bebben: En till person jag tror jag skulle trivas med, vill gärna träffa hennes tokhundar och Sebbe.

Allide: Jag gillar hennes sätt att se på hunduppfostran.

Gabbi: Gillar henne starkt, stor drivkraft och en stor kärlek till hundträning.

Falukorw: Jag vill så gärna träffa och pussa lite på små mustacher.

Gnist: Henne ska jag träffa någon gång och så är det bara !

EmelieK: Hon har ju staff och en sådan människa med en så utmärkt bra smak kan knappast vara tråkig *haha*

Yorkwann: Jag tycker vi iaf ska ha en Västra Götalandträff snart ..

Jag har säkert glömt typ hälften :o, men jag får skylla på att min andra hjärnhalva ( Zaga ) har gått och lagt sig redan :D

Sedan SKA jag träffa Jolanta ( trots att hon tydligen inte vill träffa mig ), men det har inte så mycket med hundar att göra. Hon är en underbart härlig tjej. :love:

Senast ändrad:

:o

Dumma du, vill ju visst träffa dig, men mitt minne är bra men kort! :D

*knapplån*

Utöver de jag redan träffar/umgås med så skulle jag vilja träffa Duvan (för hon har jättefina hundar) och Gnist (för hon verkar bo i Paradiset och med en massa fina hundar).

Det är de jag kommer på så här på en gång.

Sen vore det alltid kul att ha nån i närheten att gå ut med på promenader tillsammans, men det blir lite svårt att ordna förrän vi vet vart flyttlasset hamnar...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka