Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund (några ville se fler bilder på honom så här kommer det bilder). Tyvärr så är det dåligare bilder just nu då han inte är still mer än 1...
Svar
7
· Visningar
907
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Satt och funderade nu. När jag hämtade min hund åkte vi tåg hem, det var mycket människor runt oss och min hund var glad och trevlig mot...
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: eldione
·
L
Övr. Hund min hund är den mest underbaraste hon lyder fint när det gäller allt annat, förutom när det gäller inkallning jag har testat i princip...
Svar
5
· Visningar
1 054
Senast: larsson92_
·
V
Övr. Hund idag när jag klappade vår hund så upptäckte jag att det runnit ur hans öra, luktar oxå så jag tävttade rent det hunden ville inte att...
Svar
6
· Visningar
2 154
Senast: vickis-pajala
·
T
Övr. Hund Är det någon som vet vilket foder på marknaden som är högst i energi?? Skulle behöva ha ett väldigt högt energi värde samt fett till min...
Svar
3
· Visningar
652
Senast: Flo-Jo
·
T
Övr. Hund Min bror har en valp på 4 månader som inte är så förtjust i att äta. Vi har provat en massa. Han står på eukanubas puppy small foder...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund Nu är det dags att mina valpar får en egen bildtråd här på buke! Alla andras får ju det :) De små grå har nu blivit 12 dagar gamla...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 665
Senast: falukorw
·
T
Övr. Hund Hej! Jag håller på med mitt projektarbete som kommer att handla om hundens språk :) Nu undrar jag om någon vänlig själ har lust att...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: thea
·
Övr. Hund Cujo har A-höfter Så nu kan vi på allvar påbörja meriteringen :D
Svar
4
· Visningar
801
Senast: Gnist
·
Övr. Hund I lördags kväll anlände min nya stjärna! BC Memoars Quintana [Kin-ta-na] född 11 november 2007 Då jag känner uppfödaren undrade...
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Ja varför? varför är det så gott?! Nu gör de väl mig inte så mycket jufförsig, men är de nån som vet om de faktiskt är nyttigt? :angel:
Svar
16
· Visningar
3 809
Senast: Glimfeather
·
F
Övr. Hund Jag tycker väldigt mycket om Border collies och vill gärna ha en. Men det enda jag kan erbjuda är långa skogspromenader, lite agility...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
17 842
Senast: Och_Aye
·
D
Övr. Hund På söndaag ska jag tävla i min första juniorhandling, hehe, de hade en grupp som va för 10-17 åringar, och jag är ju inte riktigt 18 än...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: DuploBit
·
F
Övr. Hund Hund Nr 3 kommer till Oss i Sommar. En kär liten pojk vid namn Vegas kommer att hämtas i mitten på Juli i från Ungern. Mycket ska...
Svar
18
· Visningar
1 390
Senast: j_m_b
·
Övr. Hund finns det att köpa på apoteket? :confused:
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: pepp
·
L
Övr. Hund På vilket dygn av löpningen har hunden störst chans att bli med valpar? Vår tax har inte löpt på två år och i förrgår började hon så...
Svar
10
· Visningar
1 235
Senast: lyckobubblor
·
Övr. Hund Jag tror min hund vaktar barnvagnen. För 11 veckor sedan fick vi en bebis. Inga problem med hunden alls. Hon snarare blev LUGNARE när...
Svar
2
· Visningar
2 465
Senast: boccia
·
G
Övr. Hund Jag har köpt B-vitamin till hunden, av märket Emin. Det står bara hur mycket man ska ge till häst.. (en ponny ska ha 10-25 ml). Någon...
Svar
16
· Visningar
7 196
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund Hämtade min fina phalenehane igår, han är idag 8 veckor och 4 dagar! :) Och jag döpte han till Zingo! Igår: Han är så...
Svar
19
· Visningar
1 151
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Fortune är nu inlagd igen, sist var den 14 februari... De hittar inte felet! För närvarande har hon ingen feber, men antibiotikan...
Svar
15
· Visningar
1 869
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka