Min valpar!

Sv: Min valpar!

Ååå.. Jag vill ha en till liten vilde!!! min nästa ska helt klart bli en p/s :) jag har redan förträngt att jag aaallldrig mer skulle ha valp utan en vuxen hund nästa gång, Helt klart ska det bli en p/s valp i framtiden :love:

Ja, jag börjar nästan fundera på om han inte kommer bli säl ist för dvärgschnauzer :eek:

Ååååååhhh, ge mig fröken lila !! Passar bra nu när den andre valpen är 4 mpnader, då är det väl öndå dax för en valp till här i lägenheten :angel:, men ja när valparna är 8 veckor är ju min dam ännu äldre, kanske tål att tänkas på :love:
Är inte mycket sp slår hund-valpar :D

Nu har mina valpar blivit 19 dagar gamla. Det börjar bli mer fart i valplådan och de försöker kravla sig ur. Man börjar se lite personligheter nu. Herr Röd är som sin mor, viftar på svansen så fort man pratar med honom. Det gjorde min Leia också när hon var så liten.

Herr Blå - allmänt kallad jätten
A-kullen-18dgrbla.jpg

Herr Röd - svansviftaren, min favorit
A-kullen-18dgrrod.jpg

Herr Gul - minstingen med längsta halsen
A-kullen-18dgrgul.jpg

Herr Grön - Strävaste pälsen än så länge
A-kullen-18dgrgron.jpg

Fröken Orange - Somnar så fort man lyfter upp henne
A-kullen-18dgrorange5.jpg

Fröken Lila - Fortfarande piplisan i gänget
A-kullen-18dgrlila.jpg

Alla samlade
A-kullen-18dgr.jpg

Visst är dom söööööta!?! :love:

Supersöta!! Kan tänka mig en Herr Röd eller Grön eller en fröken orange. :angel::love:

Det känns som herr grön skulle passa väldigt bra med herr Wilton :angel::angel::angel:

Söta. men va e det för ras? Har ej sett det ngnstans..

Ja, da skulle amerikanarna fa se pa en "riktig" schnauzer, med svans och allt. Lagg henne i ett kuvert sa gar jag och hamtar henne pa posten sen ;)

Idag har mina små fått smaka på välling för första gången. Efter att ha klivit runt i det lite grann kom de på att det faktiskt var riktigt gott!

Bilder kommer snart! Har lite problem med uppladdningen just nu...

Åh herre min skapare, dom är ju alldeles bedårande!!!!:love::love:

Snacka om att jag blir riktigt valpsjuk nu-igen! Bjud inte hem mig till dig bara när vi ska ses på hundträffen.... Antigen så kommer jag aldrig gå ut därifrån igen eller så snor jag med mig hela bunten hem..:angel::p

;)

*kl*
Min vanliga dator har gått sönder så har inte kunnat lägga upp bilder på ett tag. Nu har jag iaf fått igång den gamla så här kommer lite nytagna bilder på småttingarna osm nu är 3 1/2 vecka gamla.

Det är inte lätt att få med alla på samma bild kan jag lova...
från vänster är iaf: grön. orange, röd, blå, lila, gul
A-kullen0403014.jpg

Herr Blå, Fröken Lila, Herr Grön
A-kullen0403037.jpg

Herr Grön
A-kullen0403049.jpg

Fröken Orange, Herr Röd, Fröken Lila
A-kullen0403043.jpg

fortsättning

Herr Blå och Herr Röd
A-kullen0403004.jpg

Herr Röd
A-kullen0403002.jpg

Herr Gul och Fröken Orange leker
A-kullen0403012.jpg

Visst växer dom så det knakar!?!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu vänder jag mig till er allvetande bukemissbrukare, i brist på bättre så här sent på kvällen! :D Jag är trött som ett as och känner...
Svar
6
· Visningar
2 653
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Nu är det väl dags för en lite uppdatering från mig. För 14 dagar sen kom Leias valpar. Efter en riktigt lååång väntan ända till natten...
Svar
10
· Visningar
1 165
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 324
Senast: Gnist
·
Avel Snälla kära bukare med avelsvana, det vore verkligen supersnällt om ni kunde svara på mina frågor för nu är jag en ruskigt orolig...
Svar
14
· Visningar
2 326
Senast: elfi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka