Nu har jag bestämt mej.

Sv: Nu har jag bestämt mej.

Jag villinte heller känna mej så inriktad på en ras, utan jag vill hitta en individ som är rätt för mej.

Ja då röstar jag för en omplacering.

Att hitta rätt individ hos en 8 veckors blandras tror jag tyvärr inte på.

Men lycka till, och bra iaf att du har föräldrar som backup för oförutsedda kostnader som jag skrev om.

Nej, vi får väl se. Allt kan hända - men allt händer inte som tur är. God natt´och tack för alla tips, jag har dem i åtanke.

Jag är nog mycket ute efter lite överraskning. Jag vet vilka raser jag INTE är intresserad av, och det är just det som är saken: "flera hundra renrasiga" - vilken väljer man? Jag har helt enkelt svårt att välja.

Jag vill ha en blandis helt enkelt. En som inte liknar någon annan.

Oj låter som en ren chansing. Antingen går det och bra blir en underbar hund osv.. Men det kan också gå åt helskotta..

Jag skulle aldrig våga chansa så ..

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 022
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 729
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 478
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka