bilder på staffar....

Sv: bilder på staffar....

Mm, blåa är fina! Synd att de är så ovanliga, har aldrig sett en på riktigt.

Håller med om att rödtottarna är fina, gillar de lite ljusare mer. De utan svart mask alltså :)

Färgen på hunden längst fram här är jättefin :love:
mm5.jpg

Jag har sett en enda blå staff, en riktigt krallig hane. Så vacker! :love: Ja, det är synd att dom är så ovanliga :(

Färgen på hunden längst fram kallas fawn, och ja, visst är den fin :bow:

Gud vad fin!:love:

Måste fråga bara med staffar, menar du staffordshire bullterrier el?
Blandar ihop dem där raserna hela tiden

Zaga är såååå söt!!!
Börjar bli stora damen nu juh!!!
riktigt fin i kroppen....

Jag trodde också han var fawn men han räknas tydligen som röd.. Har alltid tyckt det är konstigt men antagligen är han väl för mörk för att vara fawn :confused:

Åh, vad avunsjuk jag blir! Jag vill också ha ett hav och en strand.. :D

Jättehärliga bilder!

Haha! Det är andra gången du ber mig att flytta ner.. Hm! :D Flyttar vi så blir det uppåt. :p

Ja men du gnäller ju över att det inte finns hav och inga promenadkompisar, och här i Götet kryllar det av hundmänniskor och en jäkla massa vatten...

Vi har faktisk Mälaren här, fast det är inget hav.. :( Men mälaren har stränder iaf! :idea: Erin älskar att gräva..

Verkar vara väldigt typisk staffar, Zaga blir helt galen när hon får springa på sandstränder...

Det ska grävas och så varvar hon det med riktiga tokbullfnatt och så ska det grävas igen ;)

Ja, precis! Garvar ihjäl mig över de där rycken.. :rofl: In med rumpan lite under sig och svansen stel som en pinne..

Haha! Eller hur?! Erin fick fnatt idag ute på vårat fält och sprang rakt in i mitt ena smalben! Aj.. Hon har ingen koll på omgivningen när hon fnattar sådär. Nästan som om hon hammnar i trans.. :D

Hon är hemskt söt. Själv gillar jag den rödaktiga varianten, helst med ngt vitt i ansiktet. Ät det "tillåtet"? Men den röda på bilden med svart mask var också jättefin.

Har Zaga kroksvans?

Nej hon har inte "kroksvans" men hennes svans är krokig eftersom den blev klämd när hon var liten ( ligamentskada enlig min vet )

vad många fina bilder det finns nu på denna sidan. :bow: har tyvärr inte några bilder på lilla shiva men lovar ska ta nya.. ;) :banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
781
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 950
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
777
Senast: MML
·
Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 687
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• ”Hund” 2005-2010
  • Hjälp!