Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min hund har fått rävskabb... :( Men han har varit hos vetrinären så han mår bra och kliar sig inte längre. Vi glömde fråga vetrinären...
Svar
13
· Visningar
2 339
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Får man in en hund, storlek 40 kg o 70 cm i en Clio? Jag ska byta bil och vill slippa combi. Det måste vara Renault (eller Volvo, men...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Har fått höra av en bekant att man inte får ha hund i bil mer än 15 minuter ?? Nån som vet om det stämmer?? Självklart har man inte...
Svar
11
· Visningar
935
Senast: mag
·
D
Övr. Hund Utställning i morgon och en vit lerig hund. Och inget schampoo. Vad går att tvätta henne i? Diskmedel (har hört att det skall vara...
Svar
15
· Visningar
4 976
Senast: dorisdoris
·
Övr. Hund Har varit ute för det förut, men då var hela pulpan av oxå så då blev det veterinär besök. Denna gång så hade pulpan klarat sig &...
Svar
3
· Visningar
803
Övr. Hund Hur går man tillväga, katten som bara träffat en hund innan, (vilken han avgudar... ) och hunden tycker de är riktigt skoj med katter...
Svar
1
· Visningar
585
Senast: hasselby
·
I
Övr. Hund Idag märkte jag att det finns lite olika sätt som domarna kollar tänderna på. ;) Jag har alltid varit van vid att de bara lyfter för att...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Ja, nu är de ju snart 5 veckor och har idag fått vara ute för första gången. Bara i ca 10 minuter, men på den tiden hann de både kissa...
2
Svar
21
· Visningar
1 782
Senast: HeRomer
·
H
  • Låst
Övr. Hund Det var en fråga på en annan sida, En okänd tjej med bullig mage går över vägen och samtidigt kommer ditt djur på andra sidan, du...
20 21 22
Svar
431
· Visningar
27 100
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag är (som alltid :o) ute precis i sista minuten. Håller på och ordnar grejer till morgondagens utställning. Vad får man absolut inte...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: horselove
·
I
Övr. Hund jag ska flytta till läckeby nu till våren och undrar om de är någon här inne som bor i närheten? Skulle vara skoj att ha någon att gå ut...
Svar
1
· Visningar
669
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Eller jag skall inte ta ut det i förskott, men nu har vi bokat in en dejt för vår Jack Russell tik! Inom två veckor så bär det av 20mil...
Svar
11
· Visningar
1 138
Senast: kvandi
·
Övr. Hund Hur är det här med vaccinationer på hund när man ska på utställning? Vad är det för krav? Är det lika hårt som med hästar?
Svar
2
· Visningar
761
Senast: feel
·
M
Övr. Hund Det känns tom pinsamt att erkänna men.. min hund har sprungit bort:crazy:. Det är klart att det händer alla hundägare. Men nu har han...
2
Svar
22
· Visningar
9 902
Senast: Mtv
·
S
Övr. Hund Småhöga`s Cinderella F: 15/3-94 :banana::banana::banana::banana:
Svar
5
· Visningar
794
Senast: scotty
·
G
Övr. Hund om den här buren? Lät s´himla bra att den går och fäll ihop när man inte ska använda den. hur stor behöver man ha för 2...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Rufsrufs
·
Övr. Hund Låt säga att man har en gård - väl inhägnad - och har en vakthund. På grinden står tydligt och klart att man har vakthund och vad den...
Svar
10
· Visningar
1 154
Senast: Snooker
·
Övr. Hund Min ena hund slickar den andra i munnen mkt grundligt, det ser ut som om han slickar henne ända ner i halsen. Vad kan det betyda...
Svar
6
· Visningar
1 473
Senast: _husmusen_
·
D
Övr. Hund Är det helt förkastligt att avla på en tik som väger 1,8 kg är frisk och sund och av mycket god typ i övrigt? Eller är allt under 2kg...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Ainon
·
A
Övr. Hund min gamla servicehund,9, är kraftgt överrörlig och måste hållas i maximal muskling för att inte bli stel... Eftersom hundar bär 75 %...
Svar
5
· Visningar
2 114
Senast: giowanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka