Bortsprungen hund - vad göra?

Sv: Bortsprungen hund - vad göra?

***raderat

Senast ändrad av en moderator:

Skönt att det löste sig! :)

Vi kan inte ha ute våra wachtelhanar samtidigt, dom drar så fort man släpper dom med blicken en sekund.

Är dom ensamma sticker dom inte, om det inte är en frestande löptik i närheten ;) Så då blir det koppel.

Vissa hundar har jaktinstinkt, vissa inte. Jag har haft hund hela mitt liv, men jag kan tyvärr inte skryta över det då jag inte är så gammal som vissa andra:angel:. Vissa hundar kan ju bli lite stinna när det är en löptik i huset, denna hund är sådan. Mina hundar lärde sig öppna dörrar som valpar, de är ju ganska stora. Den löpande tiken har nog lite flockinstinkt. Det har inte den här hunden.

Jag måste tillägga (skulle kunna skriva vän av ordning, men det vore lögn. Jag är bara elak) att jag bad om hjälp för att finna min hund, inte några inlägg om att jag skulle omformulera mig, och när jag sedan har gjort det skulle jag tydligen igen informeras om att vissa minsann har hundar som inte sticker. Tack, då vet jag det, men det var inte vad jag bad om och jag tvivlar på att dessa personer skulle säga det IRL, det är så lätt att skriva över internet. Vilket jag är ett levande bevis på. Tack för mig.

EDIT: nu inser jag att jag troligen svarade till fel person eftersom Gnist inte var så fasanfullt kritisk. Ursäkta!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

B
Övr. Hund I morse när jag skulle gå till min bil som stod på gatan mötte jag grannen och hennes två hundar (kopplade). Det är ca 2 m mellan mig...
2
Svar
25
· Visningar
3 078
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka