Vem Väljer du?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem Väljer du?

Utan min hund är jag ensam i hela världen. Jag skulle aldrig köra på henne.

TJEJEN

//Gilly

Håller med dig Brandgul - och blir så förbaskad på denna egovärld. Folk som väljer ett djur framför en människa borde uppsöka psykolog.

Men för mig är ju mitt djur viktigast. Och ja, människor är egoistiska. Du lever nog mer eller mindre på andra levande varelsers bekostnad varje dag.

Hur mycket jag älskar mig hund så hade jag inte kunnat köra på en människa....
Och nu under förutsättning att jag inte kan välja något annat annars hade jag bromsat kört i diket vad som helst.

Människor har ett litet högre värde än djur i mina ögon.

Ha, du kan inte säga att du inte är egoistisk.

De är väl inte egosistiskt att välja o köra på sin egen hund för att någon annan människa ska bli glad o få hem sin dotter, mamma fru oskadd?????

Utan min hund är jag ensam i hela världen. Jag skulle aldrig köra på henne.

TJEJEN

//Gilly

Ja, men va tror du tjejen på vägen har för nära å kära.

Sen lär ju hunden lämna dig ensam långt innan din tid igallefall, va gör du då?

Hur kan ni kalla oss, som valt att köra på hunden, egoistiska:confused:

ok, men om vi säger så här.

Om kvinnan på vägen va någon du håller kär i din släkt.
Syster, mor annat.

Hade du förståt personen som valt sin hund framför henne?

Men SNÄLLA alla som valt tjejen.

Hade ni tyckt de va ok om någon anna gjort det valet å kört över en nära & kär vän/släkting till er?

Hade NI förståt det & sagt de gör inget :confused:

Jag blir chockad, många, rent ut av dom flesta skulle köra på tjejen. Hallå hur tänker ni??:rofl: :rofl: :rofl:

ok, men om vi säger så här.

Om kvinnan på vägen va någon du håller kär i din släkt.
Syster, mor annat.

Hade du förståt personen som valt sin hund framför henne?

:confused: Vet inte vad du vill få fram här:confused:

Men nej, jag hade inte haft förståelse för att personen valde att köra på min mamma/syster el likn.

:confused: Vet inte vad du vill få fram här:confused:

Men nej, jag hade inte haft förståelse för att personen valde att köra på min mamma/syster el likn.

ja du, har ju skrivit till fel person & ber så mycket om ursäkt :bow:
Förstår att du undrar :confused:

va inte dig jag menade utan den du svarade.

Men herregud.. jag är inte nån störd person som inte har nån empati för folk eller typ skrattar när folk dör som du får det att låta. :crazy:

Jag kommer inte att ändra mig när jag blir äldre, det vet jag. Jag skulle alltid köra på människan.
Sen som jag redan nämnt i den här tråden, om nån skulle kört på tex min pappa för att rädda sin hund, visst skulle jag bli ledsen och förbannad, men ändå förstå hur den personen tänker.

det var ju dig min kommentar/ fråga va till.

En ny, har du förlorat någon närastående?

Hade tvärnitat och väjt åt sidan och undvikit att köra på någon av dom. :confused: Konstig fråga förresten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 951
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 023
Senast: inverterad
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 111
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka