Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min hund är så äcklig. Han är en sådan äcklig typ som äter en massa bajs. Nu har han även börjat sno sonens använda blöjor på natten och...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 765
Senast: pernilla_s
·
F
Övr. Hund vad heter er/era hundar? jag funderar på stella :love: eller tyra ev. Lina och hane Ville... dela med er av era hundars gullga...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
21 713
Senast: Smokey
·
Övr. Hund Valpen har "vax" i öronen. Idag skulle vi gå en kort promenad utanför gården, där vi gått tidigare. Han springer som ett skott hem och...
Svar
11
· Visningar
900
Senast: pepp
·
J
Övr. Hund Har tidigare haft fördommar om denna ras kan jag erkänna. Men många har sagt till mig att man inte kan jämföra den med amstaffen och de...
2
Svar
25
· Visningar
2 059
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Jag vet inte om vår hund är extrem. Men han lämnar avtryck överallt. Även om han är ren och torr så lämnar han tassavtryck. När han...
Svar
3
· Visningar
2 206
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Jag har ett problem med min hund och jag tänkte fråga er här på buke efter tips och råd :) Han morrar och skäller åt hundar vi möter...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: baraclara
·
Övr. Hund För en gångs skull ska jag be om lite information från er, jag har läst massor på nätet, men inget slår informationen man får från...
2
Svar
39
· Visningar
2 537
P
Övr. Hund Den här tråden skapar jag mest för att ventilera mina tankar och känslor. Den 4/2-2008 avlivade vi vår Jack Russel Terrier, Casper /...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: pumpqin
·
Övr. Hund Tycker jakt och utställningsvarianterna ser väldigt lika ut :confused: Någon som kan lägga in en bild på en typisk utställnings hund...
2
Svar
20
· Visningar
9 859
Övr. Hund Gubben och jag ska köpa en till hund inom en relativ snar framtid (inom detta år troligtvis). Vi har en hyfsat lydig springer spaniel...
Svar
11
· Visningar
1 798
Senast: boccia
·
Övr. Hund Har en 8 mån chihuahua hane som har tappat alla sina tänder bra, förutom en hörn tand nere som inte vill ramla ut... Den andra har växt...
Svar
4
· Visningar
1 344
Övr. Hund Och ser numera ut såhär; Han är på semester i Stockholm sen en vecka tillbaka, ihop med mig, Amstaffen, Staffen och...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 849
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Häromdagen pratade jag i telefon med en för mig dittills okänd människa. Samtalsämnet var i sig inte direkt trevligt och jag var lite...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: mardley
·
N
Övr. Hund Undrar här om det finns någon som har provat Cesars halsband, det som går på hela halsen, han kallar det för Illusion.
2
Svar
21
· Visningar
4 480
Senast: Milosari
·
Övr. Hund ...har lämnat mig. min mor ringde just till mig (bor långt ifrån föräldrahemmet) och berättade att de tagit bort min älskade...
Svar
3
· Visningar
1 325
Senast: glee
·
Övr. Hund Hundar är leksaker för vissa människor. :mad: Skaffa en hund, ge den kärlek och sälj den när du tröttnat på den. Eller?
2
Svar
21
· Visningar
1 551
Senast: Hannahbal
·
Övr. Hund Märkte idag när jag torkade av hunden att han hade två knölar på roten till snoppen. Skulle visa mamma så jag la ner hunden på rygg...
Svar
18
· Visningar
24 340
Senast: BillyBus
·
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/15505607.htm?ca=2_s hejja, vi avlar på spanska gatuhundar! :crazy:
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 303
Senast: Hannahbal
·
Övr. Hund Hela helgen har Rådi + anhang varit i Örebro och tränat hos Piru. Vi är jättenöjda, och Råda är trött. Rådi lyssnar...
2
Svar
21
· Visningar
1 990
Senast: PIRU
·
L
Övr. Hund Satt o läste i tråden om att ha lösa hundar hundar på landet.jag har själv sommarställe där jag gärna vill kunna ha mina hundar lösa,men...
2
Svar
20
· Visningar
1 868
Senast: jappisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hjälp!