Varför blir jag inte förvånad?

Sv: Varför blir jag inte förvånad?

Vad är Leichmanos för sjukdom?Vad händer med hunden??
Peter,du kanske kan svara???Vore jätte tacksam!!!:bow:

Vad är Leichmanos för sjukdom?Vad händer med hunden??
Peter,du kanske kan svara???Vore jätte tacksam!!!:bow:
En allvarlig parasitsjukdom som sprids via speciella myggor som i dagsläget inte finns i sverige. Ev kan blodsmitta förekomma.
Mer info finns säkert på SVAs hemsida.
PL

Jag anser att oansvarig avel, blandras eller renras, är lika illa. Ansvarig avel ser jag inget fel i, blandras eller renras.

Sen om det är mer oseriös avel när det gäller blandraser än renrasig avel, det spelar ingen roll. Jag tänker inte uppdelat på det viset. Helt enkelt oseriös mot seriös avel. I slutändan är det ändå en frisk, sund och trevlig individ som är det viktigaste, ras får kvitta.

Liknande trådar

Övr. Hund Rastgården/hundparken jag brukar besöka är i storlek av halvannan fotbollsplan. Men var för ett tag sedan till en större stad i...
Svar
13
· Visningar
930
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
781
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 825
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 275
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka