Jäkla skithund

Sv: Jäkla skithund

När dom blir så där maniska på något,så är det oftast något med fodret!
Min hund var förut en gräsätare,riktigt ordentligt,gick inte att gå förbi gräs,så var huvudet nere..Och var det dessutom lite halvtorrt klippt gräs,då var hon salig!Gräsklipparen kunde vi sälja..
Men jag bytte foder,och nu är det borta!

Nu var det ju inget äckel HON höll på med,det var JAG som fick ta äcklet..dra ur gräs ur rumpan..

Sv: Jäkla skithund

När dom blir så där maniska på något,så är det oftast något med fodret!
Min hund var förut en gräsätare,riktigt ordentligt,gick inte att gå förbi gräs,så var huvudet nere..Och var det dessutom lite halvtorrt klippt gräs,då var hon salig!Gräsklipparen kunde vi sälja..
Men jag bytte foder,och nu är det borta!

Nu var det ju inget äckel HON höll på med,det var JAG som fick ta äcklet..dra ur gräs ur rumpan..

Så kan det nog vara. Känns skönt att slippa problemet plus att det känns skönt att hunden blir mättare.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 700
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 794
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 678
Övr. Hund Vet inte om det går att göra åt åt, men nån kanske har nån ide om nåt som kan hjälpa... Jag jobbar skift och har av naturen begåvats...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 128
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka