Min baby blev 19 veckor idag!

Sv: Min baby blev 19 veckor idag!

Nej, villkoret för mitt besök var att alla valpar redan skulle ha blivit sålda :D

Himla söta små grisar, som bets och pussades om vartannat. Mörktigrerade som Selma allihop också :D

Om jag fattade det rätt är dom halvsyskon med lilla Zaga, för jag tror det var samma pappa till den här kullen.

Det finns ju INGET sötare än små staffekultingar :love: Åh tur att jag inte var med, jag hade stulit allihop..

Det är faarligt att kolla på valpar. Jag har gjort det en gång sen vi skaffade Selma och det slutade med att uppfödaren lovade att en av de tingade valparna skulle bli min om de blivande ägarna ändrade sig.. som tur var gjorde de inte det. :D

Så fin han var! Gillar svarta hundar!:)

Ja, bebisar är farligt. Huu. Som tur var så fick jag tacka nej till ett besök hos Bennis uppfödare sist jag var uppe, då hade hon 5 v gamla valpar.. Alla var inte sålda heller än, så jag hade garanterat åkt hem med en liten Benni 2 då :crazy:

Nej, nu får det liksom räcka med valpar på ett tag. Jag tror dessutom att hussen i familjen inte går att locka till ännu ett köp :angel: Han tyckte att första hunden var illa nog, och nu har vi 3 st ;) Haha.

Ja, absolut! Jag hör av mig när jag är uppe igen.. Kanske blir det innan sommaren också, ibland blir jag impulsiv och åker upp utan planering :D

Tack :) Jag är egentligen inte så förtjust i svarta GD's, just färgen alltså, utan är mest såld på blåa och därefter gula. Men jag blev helt kär i den här lilla killen, när jag fick se honom som 1 vecka gammal :love:

Wow vilken snygging. :love: Vad hade du tänkt dig med honom? Utställningskarriär? Eller bara hemma-sällskap? Vad gör man eg med en GD, förutom älskar dem? :)

Lite utställning, men mest så är han bara till sällskap :) Det blir som med dom andra hundarna, han får träning på hobbybasis, mys i soffan, lekstunder på tomten, följa med på utflykter etc.

Jag har honom på halvfoder, så i framtiden kanske han ska gå i avel lite också! Men det får vi se, allt beror ju på hur han utvecklas och om han håller sig frisk såklart.

Låter härligt. Jag tokgillar GD, de är så underbart maffiga och eleganta på samma gång. :love: Såg flera godingar i Malmö i söndags.

Håller tummarna för din nya bebis! :)

Är det honom du ev tar med till Höllviken? Då kanske vi ses där och honom lovar jag att jag vågar klappa i så fall. :o

Japp, det är han som får följa med. Vet inte hur jag gör med dom andra än, men valpen lämnar jag inte så länge i ett stooort hus där det finns mycket bus att hitta på ;)

Dom andra kanske får följa med och sitta i bilen, eller låna en box eller något sånt.

Hehe, det kan jag tro att du inte gärna gör. :D Hästboxar är bra alternativ. :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka