Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund hämtade igår denna underbara tjej :-) en dobermann på 15 veckor nu. :love:
2
Svar
30
· Visningar
1 757
S
Övr. Hund kan man skaffa en valp
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 456
L
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa en hund. Men jag har lite problem med att komma på vilken ras jag vill ha. Det blir första gången vi köper...
Svar
18
· Visningar
1 187
Senast: nypet
·
Övr. Hund Passar burar från Volvo 745-945 till Volvo 855? Som t.ex. denna http://www.blocket.se/vi/15231645.htm?ca=11_s&last=1 Skulle den...
Svar
3
· Visningar
1 905
Senast: CA
·
M
Övr. Hund Ja, vad utmärker alla olika hundraser egentligen? :p Kopiera det fetstilta stycket och fyll på med andra (och samma förstås) hundraser...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
12 695
Övr. Hund Jag är inte så glad för snön, men här är två busar som ÄLSKAR den: De har sedan sovit gott hela eftermiddagen :D.
Svar
6
· Visningar
846
Senast: ekenas
·
Övr. Hund Har TRE problem med min hund som gör att jag snart sliter mitt HÅR. Hon är fem månader och vi köpte henne när hon var fyra. Inte gått i...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 243
Övr. Hund eftersom jag hade planerat en lugn hemmakväll med film o mass apåskgodis innan jag går på lite mer sund diet igen, samt har en extra...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: Gnist
·
T
Övr. Hund Jag funderar starkt på att skaffa en liten whippetvalpis. Har kollat runt lite på olika kennlar. Jag vill ha en tik, ljus vit/beige...
Svar
12
· Visningar
11 187
Senast: Angely
·
Övr. Hund Ni som ger det, ger ni det torkat eller färskt s.a.s? Jag har inne en form med småtärningar av falukorv nu, men den ser så "blöt" ut...
Svar
5
· Visningar
8 918
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Äntligen fick jag en hund! Han kom idag , min söte Devin :love::love: Ursäkta bildkvaliten, men han vill inte riktigt bli fotad (han...
Svar
10
· Visningar
952
Senast: KisseNova
·
R
Övr. Hund Min alltid så prinsesslika honhund har umgåtts ett tag med min kompis steriliserade hanhund. Nu har hon fått lite roliga saker för sig...
Svar
3
· Visningar
1 519
H
Övr. Hund jag ska få hem en hund som har ont av sina sporrar så jag ska ta den till vet och ta bort dom. jag undrar bara om nån vet hur mkt det...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: Hopphopp
·
Övr. Hund ja!! jag har bestämt mig nu- äntligen vad för hundras jag vil ha! En Beagle!! Är det nån som har en sådan?? Jag har alltid...
Svar
17
· Visningar
3 895
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Har funderingar på att köpa en whippet men funderar på det här med katter, uppfödaren sa att inne när katten ligger och sover elelr stå...
Svar
3
· Visningar
5 620
Senast: Suuz
·
P
Övr. Hund Rottishanen är mycket hängig idag. Temp 39,7, har ont i en tass. Är mycket varm på den inte på ngn annan. Har känt och klämt men får...
Svar
5
· Visningar
786
Övr. Hund Vad gör man för att få en tuggterrorist att vara lugn när hon är ensam? :mad: Har inte några större ensamhetsproblem förutom att vår...
Svar
10
· Visningar
1 019
Senast: Leeyah
·
D
Övr. Hund Har en blandrastik på 11 veckor och hon bits sjukt mkt när hon busar. Vad göra? Har fullt med märken överallt och det hjälper inte att...
Svar
12
· Visningar
1 405
Övr. Hund Lägg in ett kort om ni vill ;) Det blir en snöig påsk, igår när jag tog bilden.
Svar
4
· Visningar
854
Senast: Turali
·
Övr. Hund Exakt var på hunden mäter man mankhöjden? På en häst är det ju ganska tydligt, men på hunden...hm... Jag är lite osäker. Mäter man uppe...
Svar
4
· Visningar
2 784
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka