Hjälp! Hur gör jag nu???

Sv: Hjälp! Hur gör jag nu???

Idag har vi varit hos veterinären och skrapat och hon hittade inga kvalster!!!!!!:banana::banana::banana::banana:
Var tvungen att fråga en gång till, trodde inte på det! Har nästan hållt på ett helt år med detta helvete!!! Nu ska vi prova en billigare medicin som man sprutar i nacken en gång i månaden. Hunden är glad och verkar må väldigt bra psykiskt, vilket inte varit fallet hela tiden under den här processen. SUPERGLAD IDAG!!! Tack alla som hjälpt mig med råd och info!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej igen! Undrar hur mycket pengar ni lägger ner på hund/ hundar i månaden? Inkl. Försäkring, hundfoder, mediciner osv. håller på räknar...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 630
Senast: Sofie.S
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
11 016
Senast: QueenLilith
·
Hundavel & Ras Vår älskade hund Zorro, långhårig Schäfer kille född den 24/5-2015. Du kom in i vårat liv, igenom att vi hittade dig via en annons på...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 422
Senast: Bexzor
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 989
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka