JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hur mycket kostar era hund/hundar i månaden?
Stor hund (55 kg).
Försäkring 400kr
Foder ca 800kr
Sen tillkommer vaccin.
Är ingen hund som äter godis eller sådant men avverkat några buffelhorn om året.
Min bästa vän lägger ca 120 kr på försäkring samt 160 kr på foder (barf) i månaden. Men då väger den hunden endast 2,5 kg
Övr. Barn
Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp.
Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år.
Från...
2
Träning och hälsa del 12
Kropp & Själ Fick sjukanmäla mig i morse, tog mig till jobbet men insåg att, nä detta kommer inte gå 😂 pulade i mig treo och somnade som en sten på...
pepp
1 minut sedan
Svar: 1 395
Visningar: 41 793
Allmänt
Random bildtråd med text V
Tjatter Första gången jag såg marsvinen i Greta Gris så skrattade jag så tårarna rann och dottern undrade vad det var för fel på mig 😂. Men...
cili
1 minut sedan
Svar: 1 457
Visningar: 105 825
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXI
Tjatter Sitter och tittar på när veterinären kollar min bästa kompis på ridskolan.
Han är halt så de ska väl se till att han får hjälp...
Hoarfrost
3 minuter sedan
Svar: 1 263
Visningar: 41 259
Allmänt
Resa när man har hund?
Övr. Hund Ah, över dagen skulle jag högst troligt kunna passa dem åt dig (om de är okej med främmande människor osv osv osv). Eftersom jag har...
Krystalline
4 minuter sedan
Svar: 44
Visningar: 1 289
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Eira😁 betyder även snöflinga på walesiska. Passar ju på en vit tik ❄️
_Zacke_
12 minuter sedan
Svar: 713
Visningar: 48 517
Hund
Katten deppar
Katthälsa Våra katter betedde sig precis så också. Jag tror till och med att jag har läst någonstans att det är normalt att de inte vill kännas...
Tualma
54 minuter sedan
Svar: 8
Visningar: 679
Katt
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Samt att hur en individ klarar sådant (dvs rent temperamentsmässigt och inte uppfostran, eller avsaknad därav) är definitivt viktigt om...
athena_arabians
11 minuter sedan
Svar: 247
Visningar: 13 016
Grenar
Bygga muskler på ung häst
Ridning Jag har också en sexåring som behöver lägga på sig lite och muskla sig, jag har haft honom en dryg månad. Min erfarenhet är att vanlig...
warg
13 minuter sedan
Nytt namn på "Skogsmulle"
Gnägg I england har dom ju kategorin "happy hacker".
Hacking är ju mer befäst som begrepp där, och dom gör ju mer än bara ridern längst med...
Shixle
34 minuter sedan