Roligt i "storskogen"

Sv: Roligt i "storskogen"

Åh, blir det Piruvalpar i Forshaga. Betyder det att man ska hålla utkik efter rottweilervalpar om några veckor?

Nej svårt o få valpar med två hanar ;)

Jo Piru har varit på några parningar så det är på gång lite stridsgrisar Timrå och Forshaga.

Nu blir jag nyfiken, har en del rottiskontakter i Sundsvall/Timrå, får man fråga hos vem det väntas valpar?

Ska ni tjafsa, så gör det någon annanstans än i min tråd! :cool:

Det är även en 3:e hund på in marsch det roliga är när Piru para den andra tiken så parades den kobinationen jag ska ha ifrån på samma dag så det blir mycket nu.

Ska ta 46 bilder på samma sak o mölja in i alla trådar ;)

Jag måste säga att jag blir imponerad! Orka hålla igång tre hundar av den klassen, det kräver verkligen intresse! Själv får jag sparka mig i röven för att komma ut och träna 5 dagar i veckan ;) Eller valpen är en investering inför Pisur framtida pension?

Dina valpar är helt underbara! Fast det är ju alla, det är det som är de farliga med dem!

Hur kommer det sig att du inte har valpar på sommaren?

Jag måste säga att jag blir imponerad! Orka hålla igång tre hundar av den klassen, det kräver verkligen intresse! Själv får jag sparka mig i röven för att komma ut och träna 5 dagar i veckan ;) Eller valpen är en investering inför Pisur framtida pension?

Nej tyvärr det är ingen Rottweiler som det blir Schäfer igen.

Ja, det gissade jag, att det skulle bli schäfer. Jag menade om du köpte valp för att ha något att träna om Piru skulla börja ta det manjana :idea:

Piru har tagit det lungt sen Jääkäri kom 06 så.

Tänkte starta han i svenskskyddet men råka hamna i en olycka o nu orkar jag bara inte engagera mig i det projektet längre. Så nu får han gå som träningshund åt figuranter på klubben så har han skoj o dom får lära sig figurera med en ärlig hund.

Så underbara :love: Finns det nå sötare än jämtisar? ;)

Men vad då? Är de redan så stora att de ska börja flytta hemifrån nu? :crazy: Har det gått så lång tid... :angel:

Liknande trådar

Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
486
Senast: Jeps
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 458
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 731
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 852
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10