Bukehundträff Skåne

Sv: Bukehundträff Skåne

Ska vi flytta fram träffen eller ska vi bestämma någon helg?

Jag tror inte jag vågar komma då. Vill inte föda på en hundrastgård. :o Jag är ju beräknad till 19:e maj och jag fdde två veckor för tidigt förra gången.

Haha nej det vore kanske ingen höjdare! Har du något förslag på ett tidigare datum? Annars för vi väl följa upp med en sommarträff!

TJa jag har ingen aning faktiskt. Men träffas ni så får vi se om jag kan. Dumt att hänga upp sig på en person som dessutom har svårt att komma ifrån. Jag har dessutom fått reda på att jag får tillbaka min häst till sommaren så frågan är om jag ens kommer ha tid.

OT
Vad är det för ställe vi ska vara på? Är det inhägnat eller? Är det gräsplan? Nyfeken som man är =)
26 april som förslag kanske?

Gå in på länken i första inlägget och titta lite! Det är en hundpark med olika aktivitetsmöjligheter

Jag tror att jag jobbar 10'e maj... 26'e april lät nog bättre.. :)

Kollat upp det och jobbar inte alls då :D så det passar bra vilket som, för mej.

Nej det verkar inte som vi har kunnat enas om ett datum än. Jag kan inte den 10 maj då jag anmält till tävling den dagen =) Förslag på någon dag?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 959
Senast: tuaphua
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 483
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 909
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 184
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII