Lite vår bilder.

Sv: Lite vår bilder.

Jääkeri är den snyggaste hund jag sett och jag brukar inte ens gilla schäfrar. Han har något lite farligt och varglikt i sitt utseende tycker jag...och så himla läcker färg. Namnet är dessutom jättecoolt! :d

Tycker verkligen Jääkeri börjar se ut som en riktig man nu! Snygging! :love:

Min är ju 3år nu och det är först nu jag tycker han är "klar" i kroppen och han har fyllt ut en massa sista året faktiskt! Ett tag trodde jag han skulle förbli en halv-klenis...! :o

Jag tror att jag har visat den här bilden förut, men jag ville visa en annan Schäfer jag verkligen älskade utseendet på. Kortet är från runt -90, så kvalitén är inte det bästa tyvärr.

br.JPG

Underbara Sacko...
Hej förresten!!! ;)

Ja, det kommer aldrig att finnas en lika underbar Schäfer på den här jorden igen! :love:

Hej hej på dig. Inte ofta man ser dig här numera tycker jag.. Har du kvar någon hund nuförtiden?

tackar tackar ska bli roligt att se hur han blir eftersom han bara är 16 månader:) men han börjar bli snygg:p

Tjusiga bilder på vackra hundar Thomas :)

Vi får la ta en hel helg i götet snart, du skulle ju hit om inte allt för lång tid väl?

Träna hund & sedan bio eller något?

Tjusiga bilder på vackra hundar Thomas :)

Vi får la ta en hel helg i götet snart, du skulle ju hit om inte allt för lång tid väl?

Träna hund & sedan bio eller något?

Tusen tack!

Vore kanon trevligt det gör jag mer än gärna.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros
Tillbaka