kavkazskaja ovtjarka blandras

Sv: kavkazskaja ovtjarka blandras

ja det var ju inte den fråga jag ställde för att få info om rasen,vet du nåt eftersom jag ska köpa 2.3 st.....tack i alla fall ni två som gett mig info,jag säger nog nej till köp

Det e nog klokt;)

ja det var ju inte den fråga jag ställde för att få info om rasen,vet du nåt eftersom jag ska köpa 2.3 st.....tack i alla fall ni två som gett mig info,jag säger nog nej till köp

Det låter klokt av dig. Lessen, men såna blandraser är nog bäst att avstå. Det är lätt hänt att det helt enkelt kan bli för mycket av det goda. En sådan hund är nog inte till för gemene man...

Nej, men ursprungsfrågan var ju nästan osportslig att svara på. Vilket svar annat än "nej" hade man kunnat få?

Ja, du å jag vet det, men det finns en hel del okunniga här som ställer frågor som i de kunnigares ögon kan te sig ganska löjeväckande. Tycker att det är bättre att ge seriöst svar som förhoppningsvis får de frågande att tänka till och kanske t o m tänka om.

Ja, du å jag vet det, men det finns en hel del okunniga här som ställer frågor som i de kunnigares ögon kan te sig ganska löjeväckande. Tycker att det är bättre att ge seriöst svar som förhoppningsvis får de frågande att tänka till och kanske t o m tänka om.

Klokt skrivet:bow:

ser han att någon höjer basebollträ eller kniv för att attackera nån så flyger han på,ej för att hugga ,bara oskadliggöra,men hur är ]

Fast när man läser det här tar man knappast ta TS på allvar:crazy:
, nu ska man hålla sig i skinnet..men det kliade i fingrarna på mig också..

Fan of Bill och Bestatjejen kanske inte vet vad man menar med "troll"?
För det här är ju garanterat trollvarning... :angel:

Fan of Bill och Bestatjejen kanske inte vet vad man menar med "troll"?
För det här är ju garanterat trollvarning... :angel:

Jo det vet jag mycket väl vad som menas med troll, men jag väljer att ta det säkra framför det osäkra innan jag skriver onödiga inlägg.

Fast när man läser det här tar man knappast ta TS på allvar:crazy:
, nu ska man hålla sig i skinnet..men det kliade i fingrarna på mig också..

Jag ser oxå vad ni ser, men håller fast vid vad jag sagt tidigare.
(Fast ibland undrar man...) Tycker inte om att människor förlöjligas.

:bow: Önskar detta kunde slå igenom hos fler.

Jag ser oxå vad ni ser, men håller fast vid vad jag sagt tidigare.
(Fast ibland undrar man...) Tycker inte om att människor förlöjligas.

Hade TS skrivit och frågat om enbart korsningen hade jag inte höjt ögonbrynen. Men när det dyler upp en så otrovärdig mening som en rottiskorsning som attackerar (eh, oskadligör) farliga gubbar med kniv och basebollträ (för såna dyker ju upp i varannat hörn)..ja..då kunde h*n lika gärna dragit den om rödluvan också. Det här var bara "too much".

h*n kanske bor i ett ghetto/förort till valfri storstad.

det kanske är ett troll kanske inte. Dålig atityd har ni iallafall.
räcker väl med att säga: Nej köp ingen sån hund! Risken att det blir problem är stor.

Hade TS skrivit och frågat om enbart korsningen hade jag inte höjt ögonbrynen. Men när det dyler upp en så otrovärdig mening som en rottiskorsning som attackerar (eh, oskadligör) farliga gubbar med kniv och basebollträ (för såna dyker ju upp i varannat hörn)..ja..då kunde h*n lika gärna dragit den om rödluvan också. Det här var bara "too much".

Ja jag vet å jag håller med dig! Men i TS värld kanske det fungerar på det sättet? Vad hon känner till i sitt liv, känner inte vi till.

Jo, i USA kanske... :angel: men här är det nog föga troligt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros
Tillbaka