Slädhundar och isbjörn *makalösa bilder*

Sv: Slädhundar och isbjörn *makalösa bilder*

Jag får sälla mig till skaran:

J-vlars vad häftigt. Vilka underbara bilder. :eek:

Helt otroligt..det är så man blir helt rörd! Underbart!!!

Helt otroligt! :eek: :love:

hunden ser dock något vettskrämd ut när den blir kramad av isbjörnen :p "eh, snäll nån hjälp mig härifrån" :rofl:

Tyckter ocksa att bilderna ar helt otroliga. Men jag skulle visa sambon och da dumforklarar han mig och sager att "jamen dom ar ju tillfixade/returscherade"... Dumma pessimist, jag tror honom inte. :p

Senast ändrad av en moderator:

Tyckter ocksa att bilderna ar helt otroliga. Men jag skulle visa sambon och da dumforklarar han mig och sager att "jamen dom ar ju tillfixade/returscherade"... Dumma pessimist, jag tror honom inte. :p

Hur har dom retucherat hela filmen då?

så underbart!

Men undrar vad som hade hänt om isbjörnen varit hungrig...

ojojoj, det var annorlunda. :D

:rofl:He's in löööve:love: Unika bilder - kul att du delade med dig av dem:bow:

Fyfasiken så häftigt, både bilderna och filmen!

Isbjörnen måste vara mätt :p

Det där är fortsättningen på filmen, när isbjörnarna blivit less dem. :angel:

Usch, stackars hundar, de har ju inte en chans. Den adra försöker ju ge sig på björnen

Det där är fortsättningen på filmen, när isbjörnarna blivit less dem. :angel:

Usch, stackars hundar, de har ju inte en chans. Den adra försöker ju ge sig på björnen

Ja när inte isbjörnen får nån kärlek tillbax.

Ja så skulle ni tjejer göra med oss också om ni bara hade styrkan o ta oss i ett ben o svinga en rejäl smäll i golvet när vi inte gjorde som ni sa.Men som tur är ni ofast mindre än oss. :rofl:
Kanske därför evolutionen gjorde er mindre hahahah

Ja när inte isbjörnen får nån kärlek tillbax.

Ja så skulle ni tjejer göra med oss också om ni bara hade styrkan o ta oss i ett ben o svinga en rejäl smäll i golvet när vi inte gjorde som ni sa.Men som tur är ni ofast mindre än oss. :rofl:
Kanske därför evolutionen gjorde er mindre hahahah

Vi är smartare än så, vi anväder vår list så får vi/kommer vi dit vi vill :angel: Så nån styrka i armar mm behövs inte ;):D

Vi är smartare än så, vi anväder vår list så får vi/kommer vi dit vi vill :angel: Så nån styrka i armar mm behövs inte ;):D

Nej det är nog sant det för även om ni inte lungat en i betonggolvet så känns det så när ni kört klart med en ändå :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 632
Senast: Otherside
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 936
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 225
Senast: Yrsel
·
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Hovrandsartros