Vilken av bilderna?

Sv: Vilken av bilderna?

Jag tycker 2 eller 3 som alla andra :angel:
Tycker inte att bakbenen förstör på bild 3.

Nummer 2 absolut, den är finast och kommer säkert göra sig bäst som tavla.
Numer 3 kunde varit bra, om inte framtassarna försvunnit under löven vilket gör att hunden ser ut att ha korta framben.

Så 2:an...om man ser till helheten:)

Exteriörmässigt så är bild 3 inte till hundens fördel alls. Som uppfödare och exteriörintresserad så skulle jag inte ha bild nr 3 som ett alternativ.

Jag gillar Nr 1, men vet inte om den blir bra på Canvas då hunden är mer i övre delen av fotot. En del av fotot går ju åt att vika runt träramen.

Nummer 2 absolut, den är finast och kommer säkert göra sig bäst som tavla.
Numer 3 kunde varit bra, om inte framtassarna försvunnit under löven vilket gör att hunden ser ut att ha korta framben.

Så 2:an...om man ser till helheten:)

Precis som jag tänkte skriva :)

Nr 2 blir det. Fast jag ska vänta lite, ska ut och fota mer i veckan om det blir fint väder.
Tack för hjälpen!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 560
Senast: Tuggben
·
Hundavel & Ras Behöver hjälp i att välja. Söker en liten hund, har en jaktlabbe idag på fem år och letar hund nr 2 som ska bli ”dottern” på 7 års hund...
Svar
15
· Visningar
1 689
Senast: Sofie.S
·
Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 309

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka