Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

I
Övr. Hund Är väldigt ny (läs:okunnig) i bruks-kretsen och måste ha hjälp med en sak. Om jag vill starta klass 1 spår, måste man då även göra...
Svar
14
· Visningar
8 125
Övr. Hund När man är fodervärd för en hane, hur många kullar har då uppfödaren rätt till? Och till vilken ålder brukar man skriva? Finns det något...
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: Gnist
·
C
Övr. Hund Tomt att komma hem till matskålar. Tomt att komma hem till ensam kompis. Tomt att se sovplatsen tom. Tomt att inte behöva säga "nej"...
Svar
18
· Visningar
1 216
Senast: C_L
·
L
Övr. Hund Fick bara en liten undran när jag satt och läste i tråden om att äta hundkött eller inte.Har förstått att det finns en del vegeterianer...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: Mariika
·
Övr. Hund Fortune tappar pälsen!! Arrghh!! Lillan har ju varit sjuk ett tag, djursjukhus och hela faderuttan (kolla mina gamla trådar) men...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: Turali
·
Övr. Hund Jag har fortfarande inte blivit klok på om min hund verkligen får göra sitt MH i vår - han är kastrerad pga att han var kryptorchid. Nu...
Svar
18
· Visningar
2 528
Senast: Milosari
·
O
Övr. Hund Hej! Tänkte att jag ska para min lilla tik (lhasa apso/shih tzu) för första gången. Har aldrig parat ngn hund innan, har ingen aning om...
Svar
10
· Visningar
1 866
Senast: Turali
·
Övr. Hund 10 dagar har dom blivit mina små knubbsälar. Växer så det knakar gör dom. [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG]
Svar
10
· Visningar
941
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Ville bara säga ett jättestort TACK!!!!!!!!!! till er härinne på "Hund" för ert stöd när jag fick ta bort min gordonsetter Gordon...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Koksaltlösning? Eller vad brukar ni använda? Alltså relativt stora sår, inga skrapsår.
2
Svar
22
· Visningar
7 098
Senast: Nikolajev
·
F
Övr. Hund Ja alltså, Agrias telefon-veterinär, är dom bra? Har lite funderingar ang. min kära lilla goldens matvanor (eller brist på sådana...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: Fidelin
·
Övr. Hund jag fick till idag när vi var ute och lekte! Någon annan som har roliga bilder att visa?
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 812
Senast: jupiter-judex
·
L
Övr. Hund Jag undrar om det är någon som har namnförslag till en västgötaspets? (tik) Det får gärna vara ovanligt och kanske ett gammalt...
Svar
11
· Visningar
1 820
Senast: Fidelin
·
L
Övr. Hund Har ett litet promlem... Vi får hem en hundvalp i helgen som vi har köpt, blandning mellan bordercollie och Wachtel. Men, den 10 Maj...
2
Svar
21
· Visningar
2 094
Senast: Amanda_Bisa
·
F
Övr. Hund hejsan på er, jag har en jack russel tik som jag håller på att ställa ut lite då och då och behöver nu lite tips om hur jag ska gör med...
Svar
6
· Visningar
3 278
Senast: Trani
·
Övr. Hund Jag tvättade hunden i söndags och när jag kom till huvudet vred han till huvudet och jag klantade mig så han fick vatten i örat. Han...
Svar
3
· Visningar
5 256
Senast: jennyjenny
·
S
Övr. Hund Ni som har erfarenhet eller kunskap om detta, krävs normalt utredning innan djur konfiskeras från en ägare? Vem gör i så fall den? Vad...
Svar
4
· Visningar
1 949
Senast: Sara-Ida
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/pic_show_id19694861.html Här är lite bilder på min tjej Vi va ute på en promenad på 2 tim o 10min. Passade på...
Svar
7
· Visningar
1 063
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Hund har fått höra att man inte ska göra detta när tiken löper.. har pratat med många och alla säger olika. så nu vill jag veta. :confused:
Svar
2
· Visningar
869
Senast: smulizzzz
·
M
Övr. Hund Hur är dessa som sällskapshundar? Jag har 2 barn och funderar på att ev skaffa hund, och har blivit lite förtjust i whippet. Men från...
Svar
15
· Visningar
3 501
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka