Lämna VALP utanför affär...

Sv: Lämna VALP utanför affär...

Visst, jag har också lämnat min hund utanför affären några gånger. Men han var vuxen, och det är dessutom inte alla som vågar sig fram till en stor schäfer hur som helst.

Precis idag så ringde en bekant och berättade att en släkting till henne hade bundit sin vuxna rottis utanför apoteket, när hon kom ut så såg hon hunden och en okänd man gå iväg:crazy:
Hon ropade naturligtvis efter honom och han påstod att hunde hade kommit lös(eller hur:cool:)
Det hela slutade iaf. lyckligt eftersom han utan protester lämnade hunden ifrån sig!:banana:

Jag levde lite i tron att ingen skulle våga närma sig mina heller (har två schäfrar) men den tron är tokrubbad nu!
Jag har lämnat mina utanför Konsum för att handla Cigg, där jag hela tiden ser dom genom fönstret men nu vete gudarna om jag ens vågar det:eek:

Sv: Lämna VALP utanför affär...

Råkade i fredags ut för en annan sak:(
Min hund hoppade/ramlade ut från balkongen(visserligen första våningen,men dock ca 3 m upp)
Jag låg o vilad middag när detta hände så jag vet inte hur länge hon var borta:crazy:Iallafall hade en trevlig liten familj fått tag i henne o var på väg till polisen med henne när jag dök upp i sista sekund:o.Jag var ju livrädd när jag såg att hon var borta då jag bor ganska centralt med mycket bilar också.Men allt gick bra och inte en skråma på hunden och detta visar att det faktiskt finns ärliga människor också:)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har läst på Buke i många år, men inte reggat mig förrän idag. Nu behöver jag hjälp med att tänka! Jag har ofta tänkt att det inte...
Svar
17
· Visningar
1 723
Senast: fetange
·
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 365
Senast: mmbot
·
Övr. Hund Jag har en schäfer kille som är dryga fem och en halv månad, och som jag haft sedan 8 veckor, men har följt och hälsat på honom sedan...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
13 680
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Gör ni det eller inte? Hur motiverar ni ert val? Ofta ser man en eller två hundar sitta uppbundna utanför ica, med massor av folk som...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 459
Senast: _Amazing_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka