Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilket charmtroll till tant du har hemma!
Jag ska låna sambons mobil och filma mina lite med, det är så kul att se whippar på video - inte så lätt att hitta! En av mina svarar alltid på prat, dvs man ylar lätt igång honom. Lägger upp här om jag kommer på hur man gör. Min första whippet lärde jag skall, det gick väldigt snabbt. Han älskade tricks och lärde sig supersnabbt med klicker. "Pussen" var min favorit. Jag stod upp och han satt framför mig, hoppade upp och gav mig en nospuss på munnen.
Klippet "Vicios Whippet" var bra, kring 2.30 och lång tid framåt, känner man så väl igen sig. En whippet försöker få igång en hund av annan ras till en jaktlek, men det kommer liksom aldrig igång. Några små försök men han har ju inte en suck, whippeten försöker gång på gång. "Kom igen då, jaga mig då!". Händer nästan varje gång på hundöarna men min Zino ger upp ganska snabbt.
Och jag råkar känna till en juniorwhippethane som ska till fodervärd, om det kan vara av intresse för TS. Men då blir det ju lite annat som följer med paketet som tex utställningar.
Då är du helt rätt ute, whippet är en hel underbar hundras:
Har en just nu men inom kort blir det en till, de är nämligen beroendeframkallande
Stabila och underbara i psyket, vänligt inställda, gillar mys inomhus och fart och fläkt utomhus, kan inte bli bättre. Att de dessutom är väldigt närhetssökande är ju bara ett stort PLUS
Hästmänniskan - sto
- 10 år
- 157 men med längd i ryggen och djup bål, känns stor
- allroundhäst
- dressyrutbildad, grundriden
- hoppning, är roligt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.