Sv: suck

Jag tycker inte att förslaget att alltid fodra sin hund direkt på marken låter vare sig särskilt lämpligt eller bekvämt för vare sig hund eller ägare. Och jag kan tänka mig att en djurskyddsinspektör eller kennelkonsulent skulle ha ett och annat att säga om saken..

Que ??

Skulle det vara olämpligt ? Kan du förklara det för mig?

Sv: suck

Vem satte ut matskålar åt hundarna innan den "flyttade in" hos människan :confused:

Under våren och sommaren är vi ute nästintill 24/7 och då får då våran hund äta från marken, antingen snö eller gräs. Jag ser inge fel i att hunden gör som den gjort i sin natur dvs, äter från marken, äter rått kött m.m. Hundarna bryr sig bara om dom får mat, inte om maten ligger i en rosa plastskål med extra höga kanter!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 457
Senast: Trassel12
·
Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
1 196
Senast: Fetaost
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 708
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej alla, ny här på hundforumet på buke. Jag har ett problem. Min sambo köpte för lite mer än ett år sedan en vorstehvalp, en hane...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 869

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat