hjälp med att lösa ett dilemma

Sv: hjälp med att lösa ett dilemma

Ni vet bara sånt jag vill att ni ska veta, det ni vet i korta drag är att jag sitter i ett dilemma och hunden lades ut på annons rätt omgående.

Och hur hade du tänkt dig att få "rätt" hjälp om du inte vill berätta mer än du tycker att vi behöver veta...?

Då får du väl skylla dig själv om du känner dig feltolkad.

Skönt att det har löst sig, är situationen bättre för valpen nu?

Den andra var liksom inte användarvänlig. För inte fasen ser man sådär ecstacy påverkad ut när man ler åt någon-inte jag iaf! :p

Så du vet hur man ser ut när man ler och är påverkad av ecstacy :angel: :D ;)

Fast jag håller med, den andra såg ju arg ut fast den log. Eller ecstacypåverkad som du tyckte ;)

Så du vet hur man ser ut när man ler och är påverkad av ecstacy :angel: :D ;)

Fast jag håller med, den andra såg ju arg ut fast den log. Eller ecstacypåverkad som du tyckte ;)

Jo det vet jag faktiskt:o ..fast jag får lugna er med att jag stötte på en riktigt pundig scary typ på en festival en gång i forntiden när jag höll hus på såna tillställningar. När jag tänker efter var han skitlik den smilien :D

Nu ska jag inte kapa tråden mer ..någon påminde mig :angel:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag jobbade i Torsdags, lämnade hunden hos mamma innan jobbet vid 11-tiden. Hundarna fick då sin mat och Mollan åt med god aptit, sen...
Svar
2
· Visningar
1 277
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 171
Senast: paradiset
·
Övr. Hund För några veckor sedan blev min kelpie (16 kilo) attackerad och biten av en fullvuxen Gran danois hane. Jag var inte med men enligt...
Svar
2
· Visningar
4 659
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag bor ensam och jobbar skift vilket innebär att jag är borta 6-15, 7-16, 14-23 eller 22-07. Hittills har jag löst det genom att ha en...
Svar
6
· Visningar
1 603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka