Sv: hjälp med att lösa ett dilemma
bow![Bow :bow: :bow:](/bilder/smilies/bow.gif)
håller med dig.
Samtidigt som jag kan känna med ts också, dock borde man tänkt längre innan man köpte hund överhuvudtaget. Har själv varit påväg att omplacera min hund, men kände att nee, jag ska f*n fixa detta. omplacering/sälja blir SISTA utvägen.
de går fort att köpa valp...och ännu fortare(?) att ångra sig
Men du, ärligt talat så känns inte det hela så himla seriöst öht.
TS skaffade sig första bästa 'renrasiga' valp, som hon sedan forslat över till en och annan person i hennes närhet, tex. hennes pv första veckorna hon jobbade, sedan sin mamma och dagmatte #2 som du nämde..(??) Och nu sitter hon i smeten med ett tiotal personer som får rasta hennes hund tills den säljs, då mamman inte längre kan(vill?) passa hennes hund såpass mkt, utan kan lika väl skaffa sig en egen valp-som hon nu ska göra.
Det är den uppfattningen jag har fått av TS och hennes situation. Väldigt synd att hon inte tänkte längre än vad näsan räcker, för det är valpen som får lida i slutändan.
Personligen hade inte min värld rasat samman och jag börjat omplacera min(a) hund(ar) så fort skon klämde lite grann, man Måste alltid ha en Plan A, B, C osv, Tills det längre Inte finns någon annan utväg.
Jag menar, TS startade denna tråd igår, och satte ut omplc. annonsen lika fort. Ja, vad mkt. man hinner lösa på knappa ett dygn.:smirk:
Dessutom kan man inte förlita sig på andra människor när det gäller ens egna hund.
![Bow :bow: :bow:](/bilder/smilies/bow.gif)
![Bow :bow: :bow:](/bilder/smilies/bow.gif)
håller med dig.
Samtidigt som jag kan känna med ts också, dock borde man tänkt längre innan man köpte hund överhuvudtaget. Har själv varit påväg att omplacera min hund, men kände att nee, jag ska f*n fixa detta. omplacering/sälja blir SISTA utvägen.
de går fort att köpa valp...och ännu fortare(?) att ångra sig