Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men om vi ska vara så, så tycker inte jag det är särskillt hundkunnigt att förlita sig på att andra människorska ta hand om min hund
Jag är ingen person som tycker om att ha min hund hos främlingar, det är knappt jag kan ha honom borta hos kompisar. Rädslan över att han ska bli förstörd, såld vidare osv är enorm. Lika lite som jag faktiskt tycker om att ha min son på dagis.
Nej, det är inget lätt beslut att ha honom ute på annons. Om han säljs så kommer jag må skit bokstavligt talat. Jag är oxå en person som ser lösningar istället för problemet, men vad händer om nästa dagmatte gör samma sak? Såna saker som har hänt med min mamma kan mycket lätt hända med en främling, ska jag då behöva leta ny dagmatte för 3e gången,4e gången osv? Låter inte rimligt i mina öron tyvärr.
Är nog den bästa lösningen iaf, om man ska gå på vad som skrivits i alla trådar om Devin
Vad är det som har skrivits, är han speciell på nåt sätt?
Men om man fixat en lösning som verkar fungera bra... och sedan allting rasar ihop? Det kan man väl inte hjälpa?
/KT