Sv: hund, dum i huvudet?
*Lånar din tråd lite*
Om det går bra..
I torsdags så följde jag med en kompis hem och hade då med mej hunden som är en 13 månaders hanne och vi skulle sova över där.. det bor även en annan hanne där + en tik och min kompis sa innan vi åkte till henne att: "han kommer nog skvätta en del men det brukar de ju alltid göra
"
Jag sa att det gör han nog inte men man kan ju aldrig vara säker när man är på ett nytt ställe och det är första gången som han sover borta..
När vi kommer hem till henne så säger hennes mamma att:" skvätter han inne så blir jag arg! vad gör du om han kissar inne frågade hon då mej? ja sa att jag säger väl till honom om jag ser honom göra det och sen tar jag ut honom..
Hon säger då:" säger till honom? Om han kissar inne så lyfter jag upp honom i nackskinnet och skakar om honom och säger till honom att så gör han inte om och sen SLÄNGER jag ut honom!
fatta att jag var rädd och lämnade honom inte ensam därinne..
hon berättade även att hon hade gjort så mot en hund som hade kissat inne och n'r den hade varit där nästa gång så hade den legat under mattes stol så fort hon kom in i rummet och inte vågat komma fram och hälsa.. Min hund som dessutom är väldigt känslig och man INTE behöver vara hårdhänt mot hade nog blivit helt förstörd.. han är även lite "mesig" mot andra nya människor och man kan undra hur han varit efter detta!
Sen så hade de även en stor rottishanne och min hund var livrädd för den, ändå så släppte hon flera gånger ut den tillsammmans med min hund som är en liten hund på 8 kg som då försvarade sig genom att morra och skälla eftersom att han blev inträngd i ett hörn i köket.. jag menar ju ifall den hunden hade blivit irriterad så hade det ju räckt med ett bett så hade det ju inte varit mycket kvar av min hund
ursåkta för trådkapningen men tyckte att det hamnade om lite samma grej och tyckte det var onödigt att starta en ny.