Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Dåligt med sådana, så här är 3 st iaf. Förvisso på samma 1-åriga flicka, men ändå :love:
Svar
15
· Visningar
2 476
Senast: Ceta
·
D
Övr. Hund vem ska dit?! funderar på att släpa med vovven dit :P vill höra allt om era underbara hundar :)
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 433
Senast: Kia
·
Övr. Hund Jag har en flatcoated retriever tik som precis fyllt ett år. Jag är sugen på att börja träna lydnad med henne. Uppfatta mig inte fel...
Svar
9
· Visningar
1 016
Senast: Sputnick
·
Övr. Hund Frågar å en väns vägnar. Om en hund eller katt skadar ett ben allvarligt ser man ofta på tv hur de amputerar hejvilt "over there". I...
2
Svar
34
· Visningar
3 108
Senast: Lady_A
·
J
Övr. Hund Jag funderar på att kastrera min hane då han blir mer och mer påverkad av löptikar. Jag ska inte avla på honom och jag kan strunta i...
Svar
1
· Visningar
838
E
Övr. Hund Jag måste ha råd. Jag har två tikar en schäfer/dobbermann 1,5 år och en schäfer/rottweiler 3 år. Både jättesnälla tillgivna hundar som...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
20 291
Senast: AlohaBaby
·
Övr. Hund Jag har i morse anmält till rasklubbens utställning i samband med WDS. Nu upptäckte jag att min Nila har rätt att gå i juniorklass 9-18...
Svar
13
· Visningar
1 342
Senast: barajag...
·
P
Övr. Hund har hört att det finns hundgymnasier(stavning?) men hittar inga sidor på internet:( vet nån var det finns? jag är väldigt tacksam...
Svar
6
· Visningar
2 365
Senast: northang
·
Övr. Hund Nu sitter jag och gråter och är jätteledsen för att jag är så orolig :cry:. Min lilla niomånaders DS valp * Äter knappt * Dricker...
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: Lidl
·
Övr. Hund Grannens Husky i den sk vårvärmen, som snarare va sommarvärme (+27 i solen vindstilla)
Svar
0
· Visningar
107
N
Övr. Hund Har en valp som blir hård i magen av Royal Canin Mini Junior. Någon annan som har en valp med samma problem?
Svar
10
· Visningar
1 482
Senast: nickedocka
·
N
Övr. Hund det gör så jäkla ont när han bits. Jag upprepar nej när han biter i huden och kläder bestämt.Men hur länge ska det pågå.jag har haft...
Svar
4
· Visningar
1 860
Senast: nickedocka
·
F
Övr. Hund Jag har idag en blandning mellan bc/flat och vi är inne på att skaffa en hund till. Men jag behöver lite hjälp av er med erfarenhet av...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: unki
·
Q
Övr. Hund Min valp har fått kåda på örat och det gör kanske inte så mycket men vi ska på utställningspremiär på torsdag och då hade det varit...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: QueenMarion
·
Övr. Hund Har inte riktigt bra pli på Elliott ännu, när det kommer till inkallningar. Hittar han något att nosa på, så hör han inte ett skvatt...
Svar
1
· Visningar
1 202
Senast: Elan01
·
E
Övr. Hund Idag blir min lille kille 1 år! Det ska vi fira med leverpastej- och baconOsttårta och en massa bus med kompisarna så klart :bump...
Svar
11
· Visningar
1 016
Senast: elinf
·
Övr. Hund Jag har aldrig haft en egen hund, dock fodervärd åt ett par. Jag saknar en av dom så oerhört mycket. Min kusin hade en leonbergertik som...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Ja, det har jag pysslat med idag och dessutom "tvingade" jag äldre dottern att fota = de flesta bilderna blev suddiga, men några blev...
Svar
13
· Visningar
1 134
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Hej.. i fredags hämtade jag min första och efterlängtade valp:love: Han är verkligen ur söt... men redan innan vi hade kommit hem så...
Svar
8
· Visningar
1 747
Senast: mardley
·
Övr. Hund Vad är det där för en plutt?? Måste kollas in Oj, han märkte mig Vilken tur, han tittat bort, då kan jag snusa lite mer...
Svar
3
· Visningar
719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka