nat. västerås-rocklunda 19-20/4-08

Sv: nat. västerås-rocklunda 19-20/4-08

Ja hon får mycket att göra.. :angel: Skall köra med henne hela dagen.. (kaffe och sådant) :D

Ja hon får mycket att göra.. :angel: Skall köra med henne hela dagen.. (kaffe och sådant) :D

Då går nog "latast" o lägger sig o dööör.. alternativt håller i hundarna så får vi gå o handla själva :D

Tonåringar är bekväma av naturen, men min är steget värrre :o

nån som vet vilken dag pyreenisk mastiff och engelsk springer spaniel ska ställas?

Hoppas på svar :)

Nu har det kommit in karta över området, ringfördelning mm på hemsidan.
Jag o min kompis ställer ungefär vid samma tid o i olika arenor. Någon som vet om det är öppet mellan dem eller om man måste gå ut för att komma in i nästa?
Trist om man inte hinner se varandra alls. Och dottern min som ska fota båda två får väl springa emellan som en ´skottspoling´:angel::D

"Arenorna" är fristående hallar. Så man måste gå ut ur den man är i för att komma in i nästa ja :)

Ja vi hittade karta på webben o såg attt det var så. Men tack för svaret ändå!

Det måste väl räcka med ett inträde (dottern)? Eller måste man betala o visa nummerlapp för varje hall? Så kan det väl inte vara? Första stora utställningen så jag är lite nervös...

Någon fler som ska bo på Ibis hotell? Vi anländer på lördag em o sover där till söndagen :)

Du behöver ej betala inträde för varje hall, det är inhägnat så du kan röra dig fritt mellan hallarna. Var där förra året.

Någon fler som ska bo på Ibis hotell? Vi anländer på lördag em o sover där till söndagen :)

vi ska bo där!!!! :D gud va roligt att det är fler som ska bo där! vi kommer också på lördag eftermiddag och sover tills på söndag! :) då kommer jag nog att de dig :P
:bump:

vi ska bo där!!!! :D gud va roligt att det är fler som ska bo där! vi kommer också på lördag eftermiddag och sover tills på söndag! :) då kommer jag nog att de dig :P

Såg just i andra tråden att vi ställer i närheten av varandra också. Funderar om jag törs gå fram o hälsa, men jag tror Nila sköter det åt mig. Du har ju också en liten hund med mycket vitt på o hon tror att alla såna är hennes kompisar/släkt :banana:

Kommer garanterat känna igen din fina hund :love:

ja, om inte du vågar, så kanske jag vågar :P men det är så pinsamt om jag hälsar på fel människa, men om det är hunden på din visningsbild så är det nog lungt :):bump:

Vi ska dit!
Det ska bli mycket spännande - vi är totala nybörjare med världens dumgladaste unghund.

ok, en sheltie ska jag nogkunna urskilja på ett hotel :P hihi jag har ju en beagle och en liten jack russel (trefärgad), och så har jag pojkvännen och 2 till med oss :)

vi lär nog ses.

men om du har en sheltie så har jag sett i papprena att du har JÄVLIGT mycket konkurrens! :eek: helt galet mycket.

Vi ska dit!
Det ska bli mycket spännande - vi är totala nybörjare med världens dumgladaste unghund.

ja, jag har en junior som är glad på allt och alla också.. det blir hans första officiella utställning också :) hihi

men om du har en sheltie så har jag sett i papprena att du har JÄVLIGT mycket konkurrens! :eek: helt galet mycket.

Jo, men det är inte min sheltie. Det är kompisens, yogurt76 här på buke. Det blir nog tufft för henne, ja. Första officiellea utställningen, har endast varit på valp o inoff förut. Blir spännande o se vad de säger om henne, hitills har allt varit positivt dock :bow:

Jag har det lättare. Har ju en Dansk/svensk gårdshund o har startnr 24 av 26 anmälda. Innebär att det är max 2 vuxna tikar med.. men, men, man vet aldrig hur det går :rofl:

Jo, men det är inte min sheltie. Det är kompisens, yogurt76 här på buke. Det blir nog tufft för henne, ja. Första officiellea utställningen, har endast varit på valp o inoff förut. Blir spännande o se vad de säger om henne, hitills har allt varit positivt dock :bow:

Jag har det lättare. Har ju en Dansk/svensk gårdshund o har startnr 24 av 26 anmälda. Innebär att det är max 2 vuxna tikar med.. men, men, man vet aldrig hur det går :rofl:

ok, ska din kompis och du bo på ibis tsm?
så ni har 2 hundar med er? :)

ja, det är 8 beaglar anmälda, så det ska bli kul att se.
de som äger beagle brukar ju inte va så inställda på utställning utan bara jakt, så därför brukar det vara så få på utställning, typ bara kennlarna med sina avelshundar.

ska bli så himla spännande att de hur det går för alla :)

ok, ska din kompis och du bo på ibis tsm?
så ni har 2 hundar med er? :)

Ja, yogurt76, min dotter o jag. Så vi är 3 st plus 2 hundar som delar rum.. blir nog kul. Dottern är 17 så hon är självgående ;-)

Vi kanske ses redan på lördag kväll på hotellet. Vi tänkte gå ut på en prommis o kolla in stan lite, eller skogarna, beror på hur det ser ut i området. Jag har en aktiv tjej så hon måste nog röra lite på sig efter bilresan om vi ska få sova något under natten :angel::rofl:

Är säkert fler hundar som bor på hotellet. Spännande :)

Ja, yogurt76, min dotter o jag. Så vi är 3 st plus 2 hundar som delar rum.. blir nog kul. Dottern är 17 så hon är självgående ;-)

Vi kanske ses redan på lördag kväll på hotellet. Vi tänkte gå ut på en prommis o kolla in stan lite, eller skogarna, beror på hur det ser ut i området. Jag har en aktiv tjej så hon måste nog röra lite på sig efter bilresan om vi ska få sova något under natten :angel::rofl:

Är säkert fler hundar som bor på hotellet. Spännande :)

jasså, va skojj :D vi är 4 väldigt skötsamma ungdommar på 22,21,20,17 och 14 så det ska bli jättekul att komma iväg, man har ju bott i sälen hela livet och knappt aldrig vart iväg, men nu är det dags.

Ja, vi ska också försäka komma ut på en prommenad på kvällen, jag har vart på ibis för ca 3 år sen, utan hund, och det va helt ok :) jättemysig lobby :P och lagom nära centrum, men det är inte alls så fina "promenadstigar" för hundarna där, men man kan säkert hitta nått fint lite längre bort :)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 708
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Nota
·
Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
3 514
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 519
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Skottlossning på skola
  • Vaginal vs kejsarsnitt

Hund, Katt, Andra Djur