MIN valp. (svammel)

Sv: MIN valp. (svammel)

En av mysbilderna :D

DSCF5174copy.jpg

Hon kom och la sig sådär vid mitt huvud själv :love:

Men guud! :love:

That's it! Nu ska jag också skaffa en valp :p

Gör det! då kan vi ha valpträff ;)

(JISES! Så konstig bilden är! sitter vid ordentlig dator nu och ser hur den ser ut på riktigt...)

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

osv osv osv...

To die for! :love:

Hon är en månad gammal! :eek: :banana:

Hon växer så det knakar och är söt som jag vet inte vad.

För någon dag sedan så hade de öppnat dörren till valparnas rum (de har aldrig varit utanför det rummet tidigare) för att de skulle kunna kolla i det rum utanför där det vanligtvis brukar vara andra hundar. Grizzlevalparna ställde sig på rad i dörröppningen, tittade förundrat ut på den stora världen där utanför och någon vågade sätta ner tassen på andra sidan tröskeln.
Sedan kom Wahidah! :D
Hon tuffade förbi de i dörren, traskade runt i det "nya" rummet, nosade på ett stort galler som tydligen var jättespännande och verkade tycka att det var jättekul att upptäcka nya saker! :bump::bump:
Det är MIN valp det :D

Såhär såg hon ut igår! (Bild fotad av min vän Helen som är på kenneln nu) :love:
hpim0690_1209733745.jpg

Jag åker till kenneln ikväll (kommer alltså dit imorgon) och då får jag träffa min skrutt för första gången på två veckor

Hon växer så det knakar! :D

Hon anser då och då att biabädden är hennes helt egna, hon älskar att äta på syskonens öron och när hon vill sova så gör hon det antingen i ett hörn av biabädden, på mina ben eller på min mage :love:
(försök sjävla att flytta er efter att agerat "valpmadrass" i en halvtimme... Hon är så söt att det inte går..)

dsc_0625_c_1209930847.jpg

http://www.freewebs.com/changrila/apps/photos/album.jsp?albumID=787143
(Fler bilder i fotoalbumet kommer under natten och morgondagen)

Vilken liten sötnos du ska få hem:love:
Jag önskar er både lycka till och välkommen hit till buke:bump::banana:

Åhhh :love: Kommer ihåg när min lilla Felicia var bebis. *Drömmer*
Nu är hon snart 2 år! :eek: Herregud vad tiden går fort!
Vi hade också ett sånt där förhållande, blixtkära i varandra båda två.

Liknande trådar

Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 864
Senast: AnneB
·
Hästmänniskan Kan börja med att säga att jag är ingen hundmänniska. Hälsar dock gärna på väluppfostrade hundar på mina villkor dvs jag själv vill och...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
11 666
Senast: cello
·
Övr. Hund Jag och min sambo har länge pratat om att skaffa en hundvalp och nu har båda våra liv gjort det möjligt. Det lär inte ske förrän till...
Svar
11
· Visningar
2 114
Senast: Aningsfull
·
T
Övr. Hund Hej bukefalister! Läser ofta på forumet men har aldrig känt behovet att posta själv - förräns nu! Problemet är med mina föräldrars hund...
Svar
10
· Visningar
2 871
Senast: Millisan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • Smörja skrittmaskin