Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Jag upptäckte att min boxer haltar ibland och slickar jättemkt på ena baktassen. Ja undersökte och hittar inget sår utan det är bara...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: Fan of Bill
·
N
Övr. Hund Hunden är 9 år, diagnosen artros, en golden retriver. Mestadels lugna promenader på ca 1 1/2 timme om dagen. Hon äter eukanuba och bakom...
Svar
4
· Visningar
724
Senast: Nikki
·
Övr. Hund Har funderingar på att skaffa mig en ny valp i slutet av sommaren (vet en planerad kull som kommer vara 8v i augusti). Vi hade...
Svar
11
· Visningar
3 042
Senast: boccia
·
Övr. Hund Något luddig titel där, inser jag. Jag gjorde MH med min hund i helgen, gick himla bra, han var både tuffare och oräddare än jag trott...
Svar
8
· Visningar
1 227
Övr. Hund Vars kan jag hitta en mini liten apportbock? Behöver någon som passar en 1,8kg tung chihuahua med liten käft. Har sökt i varenda...
Svar
11
· Visningar
2 735
Senast: cassina
·
Övr. Hund Finns det någon här som provat örthalsband mot fästingar? Odal har nämligen erbjudande just nu för medlemmar och tänkte köpa på mig...
Svar
3
· Visningar
1 156
Senast: Luem
·
T
Övr. Hund Tycker nu det är dags att att lejon här på buke träder fram och visar upp sig!:love: Börjar med mina "små" Elvis Stella Så...
2
Svar
21
· Visningar
2 952
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Var nere i 08 i helgen som varit. Promenerade runt endel runt södermalm och slogs av synen att alla hundarna var så himla...
Svar
15
· Visningar
1 346
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Ja, nu har man blivivt hundägare igen, åt en amstaff :love: så nu blir det att vara på det här forumet :)
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Fidelin
·
Övr. Hund Hur lång tid har det tagit för era katter/hundar att acceptera varann? fick hem nya hunden igår o katten är rejält arg ;) hunden...
Svar
7
· Visningar
862
M
Övr. Hund Hejhej :) Har en liten Jack Russell-tjej hemma som drömmer jätte mycket. Har aldrig tyckt det har varit något konstigt med det...
Svar
7
· Visningar
2 299
Senast: MyownGucci
·
Övr. Hund Vet inte om det är rätt forum egentligen, men det handlar ju om hund. :) Jag är ju själv hundfrälst sedan barnsben, troligtvis...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: Lupin
·
N
Övr. Hund Vad menas med a och b? Har hunden problem med höften eller inga problem?
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Duvan
·
L
Övr. Hund Vart tar man reda på vart man kan gå valpkurs? Hur blir det om man har en hund på 7 månader, som inte kan någon vardagslydnad, är det...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: lie
·
B
Övr. Hund Jag måste skriva av mig om miin irritation angående hundlatriner.. Varför är det så få uppsatta? Jag blir så irriterad på min kommun...
2
Svar
37
· Visningar
2 357
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Min hund,7 år gammal,är vad det verkar som ej så van med mindre barn,övertog ju henne som nästan 5åring,så jag vet inte så mycket om...
2
Svar
20
· Visningar
1 722
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund Har läst mig till att man får föra hundar fritt mellan Norge och Sverige - inga rabiesvaccinationer, pass eller tillstånd. Så långt allt...
Svar
12
· Visningar
1 256
Senast: bettysmatte
·
Övr. Hund Blod är gott, konstaterade liten fröken Gira medan hon slickade sig fram till spårslutet :rofl: Eller, ja om jag ska vara ärlig, så...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Har lagt märke till att Nero, min unghund låter lite konstigt vid andning dom senaste dagarna, mest idag. Har även observerat att han...
Svar
19
· Visningar
7 358
Senast: Sandra_L
·
Övr. Hund När började era hanhundar lyfta på benet vid kiss? Elliott har redan? börjat, han började när han var 4½ månad ungefär. Fast tekniken...
2
Svar
24
· Visningar
5 636
Senast: kicki71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka