Hane + lyfta på benet

Sv: Hane + lyfta på benet

Verkar med andra ord individuellt! Det har alltså inget med könsmognad att göra, eller? Hur vet man när hunden börjar bli könsmogen?

Våran whippet började vid 6 1/2 månad tror jag. Var långa vingliga ben till en början:rofl:

Tage började lyfta på benet alldeles nyligen. han är elva månader nu. och könsmogen. men han kissar som en flicka...:grin:

Min vovve, papillon, började oxå rätt tidigt kring 4 månader, å gjorde ungefär som din, dvs balansen var väl inte den bästa alla gånger emellanåt fick man sig ett litet skratt:p
Ibland såg det ut som hans ben gick upp av sig själv å han kunde titta förvånat på det.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
461
Senast: Redfox
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 737
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 267
Senast: Red_Chili
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
2 932
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31