Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
nej, men vad skönt om jag hade haft stallet där,nära och bra. hon sover alltid under bordet, så att hon ligger där ikväll är heller inget konstigt.
jag tycker inte en hund är berörd för att de inte vill sova, ser det bara positivt att de är vakna och lyssnar på sådant som händer runtomkring.
ha en fortsatt trevlig kväll ändå!
Nehejdu hade hon sprungit omkring i huset, hade ajg aldrig tolererat, men att hon ligger under bordet och har ögonen öppna det tolererar jag.
men men hon sover nu iallafall, vilket jag också ska ta och göra. godnatt.
Fin avelstik
Sa bara for att tiken blir angslig av fyrverkerier gor det automatiskt den till en dalig avelstik? Visst, angsligt beteende i allmanhet borde inte avlas vidare pa, men manga hundar brukar inte gilla fyrverkerier eller smallare. Har da sett bade ringchampions och andra "fina" avelstikar som inte kan slappna av helt nar det smaller omkring dem... Fast det kanske trampas pa den valkanda blandras-tan?
Har du hört talats om förtal?Det går utför med den, och det är delvis pga sådana människor som dig.
Har du hört talats om förtal?
Seriöst. Kan du inte berätta vad det är för ras då?