Tror ni det är dags?

Sv: Tror ni det är dags?

nej, men vad skönt om jag hade haft stallet där,nära och bra. hon sover alltid under bordet, så att hon ligger där ikväll är heller inget konstigt.

nej, men vad skönt om jag hade haft stallet där,nära och bra. hon sover alltid under bordet, så att hon ligger där ikväll är heller inget konstigt.

Sa jag att det var konstigt att hon låg där då?

Skriver bara att om en hund inte är skottberöd då sover dom oavsett smällar eller inte, det är struntsamma i deras värld.

Men ligger en hund o inte vill sova för det smäller så är dom berörda så är det bara

Nu tänker jag inte skriva mer för du verkar ändå inte förstå nåt!

jag tycker inte en hund är berörd för att de inte vill sova, ser det bara positivt att de är vakna och lyssnar på sådant som händer runtomkring.

ha en fortsatt trevlig kväll ändå!

jag tycker inte en hund är berörd för att de inte vill sova, ser det bara positivt att de är vakna och lyssnar på sådant som händer runtomkring.

ha en fortsatt trevlig kväll ändå!

varför ska hunden bestämma sånt är inte du flockledare hos dig`?

Det är ju du som ska ha koll när du är hemma inte hunden skulle aldrig tolerera att dom sprang o höll koll här vad som hände.
Heller aldrig behövt för dom vet sin plats o överlåter ansvaret till mig när jag är hemma o dom vilar. Precis som en flock ska funka.
Sånt där har med flockledar egenskaper o göra sånt folk missar i sin fostran på sin hund,,

Senast ändrad:

Nehejdu hade hon sprungit omkring i huset, hade ajg aldrig tolererat, men att hon ligger under bordet och har ögonen öppna det tolererar jag.

men men hon sover nu iallafall, vilket jag också ska ta och göra. godnatt.

Nehejdu hade hon sprungit omkring i huset, hade ajg aldrig tolererat, men att hon ligger under bordet och har ögonen öppna det tolererar jag.

men men hon sover nu iallafall, vilket jag också ska ta och göra. godnatt.

va lägligt att hon somna under tråden då är hon ju trots allt inte berörd :angel:

Sa bara for att tiken blir angslig av fyrverkerier gor det automatiskt den till en dalig avelstik? Visst, angsligt beteende i allmanhet borde inte avlas vidare pa, men manga hundar brukar inte gilla fyrverkerier eller smallare. Har da sett bade ringchampions och andra "fina" avelstikar som inte kan slappna av helt nar det smaller omkring dem... Fast det kanske trampas pa den valkanda blandras-tan? ;)

Sa bara for att tiken blir angslig av fyrverkerier gor det automatiskt den till en dalig avelstik? Visst, angsligt beteende i allmanhet borde inte avlas vidare pa, men manga hundar brukar inte gilla fyrverkerier eller smallare. Har da sett bade ringchampions och andra "fina" avelstikar som inte kan slappna av helt nar det smaller omkring dem... Fast det kanske trampas pa den valkanda blandras-tan? ;)

Avelstikar o avelshanar ska vara det absolut yttersta man kan hitta i sin egen ras är dom inte av perfekt virke nej då ska dom inte ha några valpar heller.

Okej, det haller jag med om. Tyckte bara att det ar lite snabbt att domma ut tiken efter en mening skrivet pa internet. Men men. Glad valborg!

Det avlas på så fruktansvärt mycket skithundar i dag så det är inte klokt nånstans.

De har kriterier som är lägre än hundskit då blir det vad man gör av det också.

Ja, en ras som lätt kan väga 80-90 kg som vuxna, ska VERKLIGEN inte ha rädslor i sig. Det är fanimig nästan omöjligt att hantera en sådan hund, om det vill sig riktigt illa. Tro mig, jag vet, för jag har nämligen råkat ut för ett sådant exemplar av rasen. Och det finns bara fler och fler av dom hela tiden, som får avlivas pga rädsla och aggressioner...

Jag oroar mig inte för er, däremot oroar jag mig för rasen i sig. Det går utför med den, och det är delvis pga sådana människor som dig.

Vad är det för hund hon har avlat på? är hon "oseriös" eller?

För det första äger jag mer än en hund, och du har inte en aning om vilken av hundarna som är dräktiga, och de är av helt olika raser.

Det går utför med den, och det är delvis pga sådana människor som dig.
Har du hört talats om förtal?

haha vilket sorligt liv, sitta och leta upp inlägg, vuxna människor..

Wellwell detta var inte vad tråden handlade om, så jag lämnar den, sorligt när folk har så lite till liv att de bara ska hacka på folk och leta fel.

Liknande trådar

Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 550
Senast: Fibusen
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 507
Senast: Sel
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 257
Senast: Juli0a
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 876
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka